Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Școlile Gimnaziale Culciu Mare și Odoreu participă și anul acesta la Campania UNICEF “Hai la școală”

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Zilele trecute, școala din Culciu Mic a găzduit o activitat intitulată "La pescuit", învățătoarele gândind întâlnirea de lucru ca pe o acțiune transdisciplinară în care elevii să muncească alături de părinții lor
Zilele trecute, școala din Culciu Mic a găzduit o activitat intitulată “La pescuit”, învățătoarele gândind întâlnirea de lucru ca pe o acțiune transdisciplinară în care elevii să muncească alături de părinții lor

De curând, în București s-a dat startul unei noi Campanii UNICEF “Hai la școală”, din județul Satu Mare fiind cuprinse în această campanie în anul școlar curent Școlile Gimnaziale Culciu Mare și Odoreu.

La lansarea campaniei au participat directoarea Școlii Gimnaziale Culciu Mare, profesoara Ionela Pop, și profesoara Ana Micleanu – consilier la școala din Odoreu. Lansarea a avut loc la Institutul de Științe ale Educației în capitală. După cum aflăm de la reprezentanta școlii din Culciu Mare, o parte din participanții la campanie la ediția din anul școlar anterior, printre care se numără și profesoara Ionela Pop, au solicitat ca în anul școlar 2013/2014 să se păstreze în rețeaua ZEP școlile ce s-au implicat cel mai activ în ultimele trei ediții ale campaniei. Astfel, la trei ani de la prima lansare a proiectului UNICEF “Hai la școală!” a fost făcută o analiză riguroasă a măsurii în care cele peste 200 de instituții de învățământ s-au implicat din 2010 încoace în prevenirea și combaterea abandonului școlar, reducerea absenteismului. Primele 76 au primit confirmarea participării la ediția din acest an, iar din județul nostru cele două școli, cea din Culciu Mare și cea din Odoreu.

Proiectul va avea aceleași componente ca anul trecut, management, didactici, consilierea părinților. Se va interveni practic pe aceste direcții principale cu același obiectiv: prevenirea abandonului școlar. Se vor organiza formări regionale pe aceste componente, plus formări pe tema abordării în educație a elevilor cu nevoi speciale. O noutate la ediția din acest an e că fiecare școală e invitată să scrie un proiect având ca grup țintă elevii aflați în situații nefavorabile ce cresc riscul absenteismului. Școala va fi ulterior sprijinită financiar să implementeze proiectul. De asemenea, proiectul e abordat în acest an și din perspectiva rezolvării situației “profesorului în risc major de abandon”. Primele formări regionale au loc luna aceasta la București.

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

România a simplificat procesul de recunoaștere și echivalare a diplomelor obținute în străinătate

MONITORUL OFICIAL

România a simplificat procesul de recunoaștere și echivalare a diplomelor obținute în străinătate

Ministerul Educației din România a oficializat o nouă metodologie pentru recunoașterea și echivalarea diplomelor obținute în străinătate, simplificând integrarea absolvenților internaționali în sistemul educațional și pe piața muncii românești. Ordinul ME 5.508/2024 reglementează procedurile pentru evaluarea diplomelor de la instituții acreditate internațional, garantând compatibilitatea acestora cu standardele românești și recunoscând automat diplomele din UE, SEE și Elveția.