Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Primăria Satu Mare se mută în locul fostei Cazarme

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Luni, 27 ianuarie 2013, primarul municipiului Satu Mare, dr. Dorel Coica, a abordat în cadrul unei conferinţe de presă trei teme de interes pentru comunitatea locală.

Săptămâna trecută, între conducerea Primăriei municipiului Satu Mare şi reprezentanţii Universităţii Babeş Bolyai Cluj Napoca au avut loc o serie de discuţii pe tema mutării sediului Extensiei din Satu Mare din clădirea fostei cazarme în cea a Şcolii Generale nr. 5 din municipiu. “Am găsit acel spaţiu, adică imobilul fostei Şcoli nr. 5, este o clădire foarte bine conturată şi este mult mai uşor să fie făcute modificări în ea pentru a corespunde unei instituţii de învăţământ superior decât o fostă cazarmă militară. În locul extensiei Babeş Bolyai de la Satu Mare punem la punct viitorul sediu al Primăriei Satu Mare. Am primit o adresă de la Consiliul Judeţean Satu Mare prin care ni s-a cerut să eliberăm nişte spaţii pentru că a fost extinsă activitatea CJ. Le-am răspuns amabil că nu avem posibilitatea să eliberăm birouri pentru că nu avem unde să ne mutăm. Singura variantă dacă Adrian Ştef vrea să ieşim din birouri este să instalez corturi în Piaţa 25 Octombrie, dar sper să nu se ajungă aici. În clădirea unităţii militare vreau să amenajăm spaţii pentru tot ceea ce înseamnă autoritate publică locală, adică acolo să funcţioneze întreg aparatul Primăriei Satu Mare, de la Serviciul de Evidenţă a Populaţiei la Poliţie Locală, Serviciu Public de Asistenţă, Finanţe Locale şi aşa mai departe. Cetăţenii ar veni într-un singur loc să îşi rezolve toate problemele”, informeaza primarul Dorel Coica.

Puteti citi continuarea in editia tiparita din 28 ianuarie disponibila la chioscurile de ziare sau in editia electronica (abonament pdf).

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

4 comentarii

  1. D-le Coica, ati analizat costurile si timpul, estimate pentru o astfel de operatiune???. Sunt sigur ca nu. Pentru ca o astfel de operatiune, presupune, in primul rand bani, pe care Primaria nu-i are, astfel ca populatia va trebui sa suporte, prin impozite si taxe, neintelegerile dintre voi cei ce “ne conduceti, cu atata intelepciune”. Toata lumea vorbeste de supraincarcarea aparatului birocratic, iar voua, conducatorilor, nu va mai ajunge spatiul.RUSINE!!!.

Lasă un răspuns