Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

STUDIU

Moș Crăciun nu va aduce foarte multe jucării anul acesta

Anul acesta, Moş Crăciun ar putea să nu aibă prea multe de dăruit. Și asta deoarece, în Europa şi SUA, consumatorii “cheltuie mai mulți bani pe alimente și pe produse de uz casnic”, este părerea producătorilor de jucării.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Consumatorii din întreaga lume au dificultăţi în a face faţă inflaţiei ridicate şi creşterii economice anemice. Sezonul sărbătorilor, care începe cu Black Friday şi se încheie la finele lunii decembrie, ar urma să fie unul dur pentru retailerii care vând articole care nu sunt indispensabile, avertizează directorii de companii.

 

Jucării favorite precum păpuşile Barbie, figurinele Transformers şi maşinuţele Hot Wheels vor fi în continuare pe primele locuri pe lista dorinţelor copiilor. Însă mulţi părinţi nu şi le pot permite în acest an, susţin experţii. Cea mai bine vândută păpuşă Barbie de pe Amazon, modelul “Barbie Pop Reveal”, îi costă în prezent pe părinţi 19,99 lire sterline (24,89 dolari).
De asemenea, setul de maşinuţe Hot Wheels Scorpion costa 35 de lire sterline în 2020 dar acum se vinde pentru 60 de lire sterline pe site-ul Amazon.co.uk

 

“Cel mai important lucru pentru oameni de sărbători în acest an va fi să aibă mâncare pe masă pentru familiile lor”, a spus Isaac Larian, director general la MGA Entertainment, producătorul păpuşilor Bratz.
Producătorii de jucării Hasbro şi Mattel au avertizat deja că vânzările industriei de jucării vor fi mai slabe. Însă rezultatele finale ar putea fi chiar mai slabe decât se estimează, au declarat pentru Reuters experţi şi directori de la patru companii producătoare de jucării.

 

Se aşteaptă ca vânzările de sărbători să fie cu 10-12% mai mici comparativ cu cele de anul trecut. Cererea de până la Crăciun va fi mai mică decât anul trecut ;i se aşteaptă la noi reduceri de preţuri pe măsură ce retailerii vor căuta să se orienteze spre produse mai vechi.

 

Anticipând deja o cere mai mică şi având stocuri în surplus, mulţi retaileri au ordonat mai puţine produse decât de obicei în acest an. Asta înseamnă că produsele la mare căutare se vor vinde rapid. Black Friday le va da un prim indiciu retailerilor.
În perioada iunie-august valoarea importurilor de jucării în SUA a scăzut cu 32% în ritm anual. Aceasta este o perioadă crucială pentru a face stocuri de jucării înaintea sezonului sărbătorilor. În plus, livrările de jucării pe mare, măsurate după numărul de containere, au scăzut cu 8% în septembrie.

 

“Piaţa pentru jucării a fost în scădere pe întreg parcursul anului” susţine Florian Sieber, CEO la producătorul german de jucării Simba. Potrivit acestuia, cererea din partea consumatorilor din Europa este mai mică decât cea de anul trecut, an în care cererea a fost deja mai mică faţă de cea din 2021.

 

CITEȘTE ȘI:

Vanzarile de jucarii s-au redus cu 10-15% fata de anul trecut

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns