Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

LUPTA CU KILOGRAMELE

Alimente care sar în ajutorul nostru în lupta cu kilogramele în plus

Alimente care sar în ajutorul nostru în lupta cu kilogramele în plus
Dacă te afli într-o permanentă luptă cu kilogramele în plus, ar trebui să știi că există 10 ingrediente pe care le poți consuma la masă pentru a accelera metabolismul și pentru a scăpa de kilogramele în plus mai repede.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Preparatele de dietă nu vor mai fi fără gust după ce le vei asezona cu aceste ingrediente care nu numai că le sporesc aroma, însă au efecte benefice și asupra siluetei tale.

 

Oțetul – oțetul, fie el balsamic, fie de mere, conține acid acetic, care încetinește procesul de golire a stomacului și menține senzația de sațietate mai mult timp. Poți consuma oțet în salate sau dizolvat într-un pahar cu apă.

Sosul de soia cu conținut redus de sare – sosul de soia are efecte benefice asupra apetitului tău, suprimând pofta de dulce. Având în vedere că sosul de soia are un conținut ridicat de sare, asigură-te că alegi o variantă fără sare pentru a obține efectul dorit. Sosul de soia poate fi adăugat în supe, salate sau alături de pui și somon.

Untul de migdale – untul de migdale este extrem de nutritiv și sățios. Consumă-l dimineață, la micul dejun, în loc de crema de brânză sau unt.

Sosul picant Sriracha – sosul Sriracha este extrem de bogat în conținutul de capsaicină, substanță din chilli care accelerează metabolismul și induce rapid senzația de sațietate. Dacă adaugi un strop de sos Sriracha la fiecare masă, nu numai că te vei sătura mai repede, însă organismul va arde caloriile mai repede.

Varza murată – probioticele sunt bune pentru sănătatea sistemului digestiv și nu numai, iar experții în sănătate susțin că acestea ne ajută și să slăbim. Varza murată este bogată în probiotice care îți pot fi de ajutor în lupta cu kilogramele în plus așa că o poți consuma la mesele principale ale zilei, alături de un fel de bază.

Ghimbirul – studiile au dovedit că apa caldă cu pudra de ghimbir consumată dimineață, pe stomacul gol, suprimă apetitul, determinându-ne să mâncăm mai puțin. Poți prepara și un ceai din rădăcina de ghimbir, în care să adaugi puțină zeamă de lămâie, iar efectul va fi același.

Salsa – 1 lingură de salsa nu are mai mult de 10 calorii, ceea ce înseamnă că poți consuma salsa din belșug pentru a te sătura mai repede.

Muștarul – studiile au dovedit că muștarul determină organismul să ardă mai multe calorii pentru a-l digera. Așadar, adaugă muștar în dressingul de salată, peste friptură dar și în sandvișul de dimineață.

Avocado pasat – sosul guacamole este nutritiv, sățios și îl poți prepara singur, acasă, ceea ce înseamnă că nu vine cu calorii extra. Consumă guacamole dimineață, la micul dejun.

Scorțișoară – scorțișoara reglează nivelul de zahăr din sânge și scade pofta de dulce. Totodată, aceasta accelerează și metabolismul ceea ce înseamnă că vei reuși să arzi caloriile fără vreun efort suplimentar. Folosește scorțișoară pentru a potența gustul cafelei fără zahăr, pentru a oferi o aromă deosebită salatei de fructe dar și pentru a pregăti smoothie-uri gustoase și sănătoase.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns