Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei demarează o serie de acţiuni de control la furnizorii de energie electrică, pentru a verifica modul în care furnizorii pun în practică dispoziţiile reglementărilor privind desfăşurarea procesului de liberalizare a pieţei de energie electrică, a anunţat luni instituţia.
Astfel, acţiunile de control desfăşurate de ANRE la furnizorii de energie electrică au în vedere: verificarea modului de organizare şi funcţionare a centrelor de telefonie (call-center), analizând următorii indicatori; numărul de apeluri telefonice înregistrate prin call-center; numărul de apeluri telefonice preluate prin call-center; numărul de apeluri nepreluate; timpul mediu de aşteptare a apelurilor înregistrate prin call-center; calitatea răspunsurilor oferite.
De asemenea, va avea loc verificarea respectării obligaţiei de a comunica solicitantului, în scris, în termen de maximum 15 zile lucrătoare de la data primirii cererii, a unei oferte privind condiţiile de furnizare a energiei electrice pe piaţa concurenţială, analizând: numărul de solicitări înregistrate; numărul de oferte transmise în termenul legal; numărul de oferte transmise cu depăşirea termenului legal.
Totodată, va avea loc verificarea respectării obligaţiei de încheiere a contractului de furnizare a energiei electrice în termen de maximum 5 zile de la data transmiterii de către clientul final a documentelor necesare, analizând următorii indicatori: numărul de solicitări complete de încheiere a contractului de furnizare; numărul de contracte încheiate în termenul legal; numărul de contracte încheiate cu depăşirea termenului legal.
Fii primul care comentează