Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Din 1 septembrie microbusele nu mai au acces în centrul oraşului

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Vineri 30 iulie 2015 a avut loc şedinţa ordinară a Consiliului Local Satu Mare din această lună. Pe ordinea de zi au fost 25 de proiecte de hotărâre supuse votului celor prezenţi şi punctul Diverse. Întâlnirea a fost condusă de Marcela Papici , lipsind de la aceasta Ardelean Octavian, Magyar Lorand, Roman Radu, Fanea Dumitru şi primarul Dorel Coica.

Consilierii locali sătmăreni au dat undă verde proiectului de hotărâre privind aprobarea execuţiei bugetului local de venituri şi cheltuieli şi a bugetelor instituţiilor publice subordonate Consiliului local al municipiului Satu Mare, finanţate integral sau parţial din venituri proprii, la trimestrul II al anului 2015 în valoare totală de 127.367.809 lei, din care peste 112 milioane lei la secţiunea de funcţionare şi 14, 5 milioane lei la secţiunea de dezvoltare. Cheltuielile totale realizate la finele trimestrului II sunt în sumă de 113 milioane lei din care 100 milioane lei reprezintă cheltuielile secţiunii de funcţionare şi 13 milioane lei reprezintă cheltuielile secţiunii de dezvoltare. Cheltuielile totale s-au realizat în proporţie de 41.89 % faţă de prevederile anuale aprobate. În ceea ce priveşte execuţia bugetelor instituţiilor subordonate Consiliului Local, sumele supuse aprobării au fost preluate din situaţiile financiare depuse de către acestea cu ocazia raportărilor lunare.Astfel Filarmonica de Stat “Dinu Lipatti“ a cheltuit 2,3 milioane lei; Clubului Sportiv Municipal Satu Mare a cheltuit 2,5 milioane lei, Poliţia Locală Satu Mare 1,8 milioane lei; Serviciul Public de Asistenţă Socială Satu Mare 7,3 milioane lei, Administraţia Domeniului Public 5,4 milioane lei; instiuţiile de învăţământ finaţate din surse proprii au cheltuit 1,2 milioane lei; Casei de Cultură G M Zamfirescu 2,1 milioane lei; Teatrul de Nord 5,6 milioane lei, iar instituţiilor de învăţământ finaţate parţial din venituri proprii 4,8 milioane lei.

De asemena printr-un alt proiect de hotărâre consilierii muncipali au votat rectificarea bugetului de venituri şi cheltuieli al instituţiilor publice subordonate Consiliului Local Satu Mare, finanţate integral sau parţial din venituri proprii, pe anul 2015. Având la bază referatul de specialitate întocmit de către , Teatrul de Nord din municipiul Satu Mare şi de către Biroul de învăţământ din cadrul Primăriei municipiului Satu Mare, instituţia de spectacole a primit cu 100 de mii lei în plus la a cheltuieli materiale, faţă de ceea ce s-a decis la începutul anului. De asemena şi instituţiilor de învăţământ preuniversitare de stat din muncicipiul Satu Mare, finanţat parţial din venituri proprii a mai primit bani în plus.
Din nefericire pentru suporterii, jucătorii, dar şi a întregii conduceri a echipei FC Olimpia, nici de această dată nu a existat pe ordinea de zi un proiect prin care să se facă o rectificare de buget în vederea acordării sumei de bani necesară funcţionării în bune condiţii a clubului. Acest lucru a fost evidenţiat de consilierul UDMR Maskulic Csaba care, în aceste condiţii, consideră inutilă şedinţa extraordinară a Consiliului Local din 20 iulie când s-a votat modifacare statulului echipei fanion a municipiului Satu Mare.
În această şedinţă s-a votat în unanimitate proiectul privind regulamentul de acces în municipiu şi stabilirea punctelor de oprire pentru îmbarcarea sau debarcarea călătorilor, autovehiculelor care execută serviciul public de transport persoane prin curse regulate pe traseele judeţene, interjudeţene şi internaţional. Acest lucru duce la desfinţarea staţiei de microbus de sub podul Decebal şi de pe strada Cuza Vodă. Prezenta hotărâre intră în aplicare din 1 septembrie, dată la care toţi transportatorii se vor muta în cele trei autogări din municipiu. Totodată la propunerea Comisiei de Servicii din cadrul Consiliului Local s-a decis ca în termen de 15 zile de la votarea prezentei hotărâri transportatorii să se prezinte la Primărie cu licenţa de transport în copie valabilă şi cu graficul de circulaţie. Cei ce nu vor respecta punctele de pe traseu stabilite riscă amenzi de la 1.000 la 3.000 lei.
În această şedinţă s-a mai deci aprobarea statului de funcţii al Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor a municipiului Satu Mare şi al serviciului de Administrare a Domeniului Public Satu Mare. Totodată s-a votat proiect de hotărâre privind realizarea evaluării finale a managementului instituţiei de concerte Filarmonica de Stat “Dinu Lipatti” Satu Mare şi proiectul de hotărâre privind aprobarea listei de priorităţi în vederea închirierii locuinţelor sociale şi de necesitate din Satu Mare.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

9 comentarii

  1. bravo jos cu palaria dragi membri din consiliu judetean va ocupati de prostii sa dati afara oameni din centru batrani copii muncitorii dar unde e libera circulatie din democratie oameni care vau votat deci la noi cea ce functioneaza deja cat mai bine voi le stricati si nu veniti cu vrajeli ca e supraincalcat centrul asta e prostie si ce ati votat e neconstitutional de ce nu votati masinile din statiile de autobuz ca de exemplu nu va puteti da jos din masini numai in piata libertati va dor picioarele sa merti pe jos cativa metri sau cei de la plr numai in fata sediului se poate da jos din masini si bieti oameni sa mearga pe jos sau cu ce vreau ei ca doar ei sunt bugetarii cu salarii frumoase rusine sa va fie traiti din banii nostri si votati numai prostii sau ce interes ati avut nucumva transurban face smecheriile ca cum am auzit cei de la UDMR au actiuni oricum sa va fie rusine fata de parinti scolariibatrani bolnavi care mergeau la policlinica asa ceva numai in ROMANIA se poate

  2. Domnule primar/ domnilor consilieri locali.

    Am o intrebare: HCL ati luat-o dupa un chef bahic?
    Eu propun sa ne imbarcati si sa ne debarcati astfel:
    – Cei care vin de la Odoreu, direct in gara Odoreu
    – Cei care vin de la Baia Mare, direct gara Botiz
    – Cei care vin de la Petea si Lazuri sa vina pe jos
    – Cei care vin de la Carei direct in Hanul lui Ion
    – Cei care vin de la Supur si Ardud direct in aeroport unde vor fi preluati de elicopterele TRANSURBAN care ii vor parasuta in parcarea de la TEI

  3. Hotarare de KKT
    Sa castige TRANSURBAN!
    Bai da chiar ne credeti fraieri? BAi dar noi cetatenii sunte, mizeriile voastre pe care sa le rasturnati la capete de oras? Bine ca nu ramne sa ne transportati cu autoutilitarele FLORISAL!

    Mesaj catre toti patronii de firme de transport: TARATII PE ASTIA PRIN TRIBUNAL !!! NU VA LASATI !!!

  4. Am citit hotararea asta de consiliul local si m-am intrebat daca pe indivizii astia platiti de noi toti i-a lovit canicula in cap sau au votat cu totii intr-o stare de ebrietate dupa un chef organizat de Fogel? Altfel nu imi explic cum poti fi asa de … infantil?
    Pe scurt:
    – Cei care vin de la Petea si Lazuri se dau jos/ urca pe Rodnei
    – Cei care vin de la Carei se dau jos/ urca la CEC pe Careiului/ Lebada
    – Cei care vin de la Supur si Ardud se dau jos/ urca la Resaurantul TEI/ Ceprom
    – Cei care vin de la Odoreu și Baia Mare se dau jos/ urca pe sub pasarela de cale ferata
    – Cei care vin de la Paulesti si Amati se dau jos/urca la casiera Digi din Carpati I

    Pai sa vedem cateva situatii in care acesti umanoizi numiti generic ”consilier” in frunte cu intergalacticul primar DOREL ii pun pe oamenii care naveteaza zi de zi:
    – Un elev vine de la Ardud si are de ajuns la Liceul Forestier/ Liceul Ortodox. Pai de la Resaurantul TEI are trei posibiliati: o ia pe jos, ia un taxi sau ia TRANSURBANUL.
    – Un profesor navetist vine de la Lazuri si are de ajuns la Liceul Alimentar (Micro16). Pai de pe Rodnei are trei posibilitati: o ia pe jos, ia un taxi sau ia TRANSURBANUL.
    – Un taran vine de la Gherta Mica si vrea sa ajunga la targ la Beltiug. Pai de sub pasarela si pana la Ceprom are trei posibiltati: o ia pe jos, ia un taxi sau ia TRANSURBANUL.
    Opsss.. Pai asta era smecheria domnilor consileri si DOREL! Sa facem un bine TRANSURBANULUI. Pai asta e firma administrata de voi! Si daca e administrata de voi aveti si voi de castigat financiar. Ce va intereseaza de oameni? Voua sa va fie bine! BRAVO!!!!
    Si cica sunt niste autogari autorizate. Pai PRISMA; ORIZONT si FANY sunt private! Ce facem? Ii saracim pe unii si ii imbogatim pe altii ca microbusele care fac curese in judet sau afara nu vor sta aici pe gratis! Vor plati niste taxe, iar taxele se impoziteaza si baii ajung la bugetul local adminstrat de .., VOI!!! ESTE !!! Dar mai propunem ceva, inca un loc, o autogara! Ghiciti care… TRANSURBAN!!!Pai asta e firma administrata de voi! Si daca e administrata de voi aveti si voi de castigat financiar. Ce va intereseaza de oameni? Voua sa va fie bine! BRAVO!!!!

  5. Cred ca pe consilierii locali i-a lovit canicula in cap cand au dat aceasta hotarare de consiliul local. Am citit-o si pot spune ca e cea mai mare aberatie votata vreodata pe plan local.
    ANEXA 2 prevede urmatoarele trasee si puncte intermediare de oprire.
    pentru destinaţiile de pe direcţia Baia Mare şi Odoreu, Apa:- Intrare în
    municipiu pe str. Drumul Botizului, continuare pe b-dul Henri Coandă . şi spre
    una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – sub pasajul peste calea ferată pe ambele sensuri
    sau Liceul Eonomic
    – pentru destinaţiile pe direcţia Păuleşti şi Amaţi: Intrare pe str. Drum
    Păuleşti, Str. Amaţiului, Str. B-dul Lucian Blaga, B-dul O. Goga – şi spre
    una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale.
    Punct intermediar de oprire – casieria Digi pe sensurile de intrare sau de iesire.
    – pentru destinaţiile pe direcţia Zalău: Intrare pe str B-dul Lucian Blaga, Bdul
    O. Goga şi spre una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – parcarea restaurant TEI pe sensul de intrare şi
    staţia de autobuz Ceprom pentru sensul de ieşire.
    – pentru destinaţiile pe direcţia Carei: Intrare prin Str. Drumul Careiului, şi
    spre una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – staţia de peste drum de CEC pe Careiului pe
    sensul de intrare în municipiu şi staţia de la magazin LEBĂDA pentru sensul de iesire…
    Sa presupunem ca un elev vine de la Ardud sau Beltiug si are de ajuns dimineata la Liceul Ortodox/Liceul Alimentar/ Liceul Forestier. El are doua sanse: ori ia TRANSURBANUL de la Restaurantul TEI, ori o ia pe jos vreo 2 ore pana la scoala. Asta presupune sa porneasca de acasa la 5.30. Sa ajuna in SM la 6.00 ca sa aiba timp sa ajunga la scoala. Sau sa porneasca la 7.00, sa ia TRANSURBANUL si sa ajunga la scoala.
    Sa presupunem ca un cetatean vine din strainatate.Vine de la Petea cu microbusul pana pe Rodnei si are de ajuns la Ardud. Pana la Ceprom pe jos cu bagaje ii ia o jumatate de zi. Mai are doua sanse: iau taxi sau TRANSURBANUL.
    Sa presupunem ca un cadru didactic care locuieste in Carpati II, face naveta la Lazuri. Microbusul il ia de pe Rodnei. Pe jos ii ia doua ore. Mai are doua posibilitati: ia taxi sau TRANSURBANUL.
    Eu cred ca adevaratul sens la acesti hotarari este sa castige TRANSURBANUL. Nu e suficient ca navetisti cheltuie bani pe abonamente/bilete la transportatori, acum sa mai cheltuie bani pe abonamente/ bilete si la TRANSURBAN. Iar TRANSURBANUL este in subordinea consiliului local.
    Rog toti transportatorii sa dea in judecata CL/Primaria SM. Aceasta hotarare e in beneficiul TRANSURBAN, a cosilierilor locali si a primarului si nu in interesul cetatenilor care naveteaza zi de zi. Pentru ei e o bataie de joc!!!!!!!

  6. Cred ca pe consilierii locali i-a lovit canicula in cap cand au dat aceasta hotarare de consiliul local. Am citit-o si pot spune ca e cea mai mare aberatie votata vreodata de acest consilu local si incompetentul primar DOREL… DOREL….COICA !!!

    ANEXA 2 prevede urmatoarele trasee si puncte intermediare de oprire.

    pentru destinaţiile de pe direcţia Baia Mare şi Odoreu, Apa:- Intrare în
    municipiu pe str. Drumul Botizului, continuare pe b-dul Henri Coandă . şi spre
    una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – sub pasajul peste calea ferată pe ambele sensuri
    sau Liceul Eonomic
    – pentru destinaţiile pe direcţia Păuleşti şi Amaţi: Intrare pe str. Drum
    Păuleşti, Str. Amaţiului, Str. B-dul Lucian Blaga, B-dul O. Goga – şi spre
    una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale.
    Punct intermediar de oprire – casieria Digi pe sensurile de intrare sau de iesire.
    – pentru destinaţiile pe direcţia Zalău: Intrare pe str B-dul Lucian Blaga, Bdul
    O. Goga şi spre una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – parcarea restaurant TEI pe sensul de intrare şi
    staţia de autobuz Ceprom pentru sensul de ieşire.
    – pentru destinaţiile pe direcţia Carei: Intrare prin Str. Drumul Careiului, şi
    spre una din autogările din municipiu cu evitarea zonei centrale
    Punct intermediar de oprire – staţia de peste drum de CEC pe Careiului pe
    sensul de intrare în municipiu şi staţia de la magazin LEBĂDA pentru sensul de iesire…

    Sa presupunem ca un elev vine de la Ardud sau Beltiug si are de ajuns dimineata la Liceul Ortodox/Liceul Alimentar/ Liceul Forestier. El are doua sanse: ori ia TRANSURBANUL de la Restaurantul TEI, ori o ia pe jos vreo 2 ore pana la scoala. Asta presupune sa porneasca de acasa la 5.30. Sa ajuna in SM la 6.00 ca sa aiba timp sa ajunga la scoala. Sau sa porneasca la 7.00, sa ia TRANSURBANUL si sa ajunga la scoala.
    Sa presupunem ca un cetatean vine din strainatate.Vine de la Petea cu microbusul pana pe Rodnei si are de ajuns la Ardud. Pana la Ceprom pe jos cu bagaje ii ia o jumatate de zi. Mai are doua sanse: iau taxi sau TRANSURBANUL.
    Sa presupunem ca un cadru didactic care locuieste in Carpati II, face naveta la Lazuri. Microbusul il ia de pe Rodnei. Pe jos ii ia doua ore. Mai are doua posibilitati: ia taxi sau TRANSURBANUL.

    Eu cred ca adevaratul sens la acesti hotarari este sa castige TRANSURBANUL. Nu e suficient ca navetisti cheltuie bani pe abonamente/bilete la transportatori, acum sa mai cheltuie bani pe abonamente/ bilete si la TRANSURBAN. Iar TRANSURBANUL este in subordinea consiliului local. Deci le pica si domnilor consilieri si primarului DOREL ceva… ceva…
    Rog toti transportatorii sa dea in judecata CL/Primaria SM. Aceasta hotarare e in beneficiul TRANSURBAN, a cosilierilor locali si a primarului si nu in interesul cetatenilor care naveteaza zi de zi. Pentru ei e o bataie de joc!!!!!!!

  7. Ar fi bine daca prin aceasta hotarare ar fi reglementata si situatia transportatorilor “stranierilor” care stationeaza de capul lor fara nici o jena.De regula durata de imbarcare este foarte mare(3,4 ore)de la ora 20.00 pana in jurul ore 24.00 timp in care produc un mare deranj,claxone tone de bagaje,remorci….

Lasă un răspuns