Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Majoritatea turiştilor români aleg Litoralul de 1 Mai

Anul acesta, de 1 Mai, majoritatea turiștilor care aleg să iasă din casă pentru câteva zile au optat pentru litoralul românesc
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Anul acesta, de 1 Mai, majoritatea turiştilor care aleg să iasă din casă pentru câteva zile au optat pentru litoralul românesc
Anul acesta, de 1 Mai, majoritatea turiştilor care aleg să iasă din casă pentru câteva zile au optat pentru litoralul românesc

Potrivit Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România, anul acesta, cu 20% mai mulţi români şi-au cumpărat un sejur de Paşte şi de 1 Mai. 

Anul acesta, de 1 Mai, majoritatea turiştilor care aleg să iasă din casă pentru câteva zile au optat pentru litoralul românesc. 

Specialiştii din domeniu estimează că o altă atracţie importantă o reprezintă la finele acestei săptămâni Delta Dunării şi staţiunile Băile Felix, Geoagiu Băi, 1 Mai, Herculane, Bran şi Predeal.

Din analiza făcută de specialişti pe primul trimestru al anului în curs, comparativ cu perioada similară a anului trecut, pe produse turistice interne s-a constatat o creştere de cinci procente la capitolul “rezervări early booking”, 50% e creşterea pe Programul “Săptămâna de refacere” şi 100% pe “Zile gratuite de vacanţă”. Cea mai mare creştere în perioada analizată s-a înregistrat în zona Munteniei, de 30%. Şi în Maramureş a crescut cu 30% numărul turiştilor. În primul trimestru din 2014, principala destinaţie preferată de turiştii români a fost litoralul românesc. După staţiunile de pe Litoral, în topul preferinţelor se află Băile Felix.

Privind din punct de vedere al volumului de vânzări, cele mai căutate destinaţii externe au fost în această perioadă Turcia, unde s-a înregistrat o creştere de 20%, Grecia cu 5% plus, Spania cu 1%, dar şi Italia, Franţa, Austria şi Emiratele Arabe cu câte 5% mai mult faţă de primul trimestru din 2013. În ceea ce priveşte valoarea medie a pachetului achiziţionat, acesta a fost de 638 lei pe destinaţiile interne, cu 5% mai mult decât anul trecut. Pe destinaţiile externe, valoarea medie pe pachet a fost anul acesta de 1.578 lei, în creştere cu patru procente faţă de cea aferentă anului trecut.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns