Image 1
Image 2

RECLAMAȚII ȘI PLÂNGERI

Nereguli referitoare la furnizorii de energie electrică în județul Satu Mare

Cetățeanul I.Ț. din municipiul Satu Mare a depus o reclamație referitoare la modul de gestionare a relației cu consumatorii clienți ai Electrica-Furnizare SA. 
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Cetățeanul I.Ț. din municipiul Satu Mare a depus o reclamație referitoare la modul de gestionare a relației cu consumatorii clienți ai Electrica-Furnizare SA.

 

În urma înregistrării plângerii la Prefectura județului Satu Mare, prefectul Radu Roca l-a invitat pe petent la o discuție clarificatoare.

 

 

S-a concluzionat că procedura referitoare la emitere-comunicare-scadențe de plată este una anevoioasă și presupune încadrări nereale cu privire la termenele de achitare, respectiv punere în aplicare.

 

 

Având în vedere rolul de mediator a Instituției Prefectului, a fost solicitat și punctul de vedere al conducerii Agenției AFEE Satu Mare exprimată în cadrul discuțiilor de către directorul acesteia.

 

 

În urma discuțiilor purtate, s-a căzut de acord ca să se emită un punct de vedere, în scris, de către AFEE Electrica Satu Mare către petent și se va lua legătura cu Regionala Electrica Distribuție Cluj pentru modificarea procedurilor de comunicare cu clienții.

 

 

Nu mi se pare firesc să se emită preaviz de deconectare în perioada scadenței plății. De exemplu, factura emisă la 9 iunie 2023 cu scadența la 24 iunie 2023 a fost predată serviciului de curierat pe data de 29 iunie 2023 iar termenul de predare era de opt zile.

 

În aceste condiții cetățeanul s-a trezit cu deconectarea de la rețeaua electrică. Am convingerea că procedura va fi analizată de factorii responsabili și se va găsi o soluție pentru ambele părți”, a menționat prefectul Radu Roca.

 

Citește și:

Sătmărenii se plâng de Electrica

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with