Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

VINE DIN UCRAINA

Noul lanț de magazine care se deschide în România

Compania este dedicată inovației și îmbunătățirii continue, adoptând standarde înalte pentru serviciul clienți
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

 

 

Un nou concurent în domeniul retailului a apărut pe piața din România, propunând o alternativă atrăgătoare comparativ cu lanțuri consacrate precum Kaufland, Lidl și Mega Image. Compania Very Nice Retail, cu rădăcini în Ucraina, a inaugurat primele sale cinci magazine „Brooklyn” în București, semnând astfel debutul său pe scena românească.

 

 

„Brooklyn” – o inovație în shopping
Magazinele „Brooklyn”, de tip proximitate, se disting prin diversitatea bogată de produse alimentare și băuturi alcoolice. Fiecare dintre ele pune la dispoziție peste 1.500 de articole minuțios selectate pentru a satisface preferințele variate ale clienților. Oferta cuprinde vinuri selecte, băuturi alcoolice premium, gustări și delicatese, oferind astfel o experiență de cumpărături premium.

 

 

Ivan Chernyak, Președintele Consiliului de Supraveghere al Very Nice Retail, a accentuat potențialul impresionant al pieței din România și angajamentul companiei de a introduce produse de înaltă calitate pe piața locală. „Ne propunem să oferim în România produse de excepție și o experiență de shopping de neuitat. Suntem încrezători că românii vor valora diversitatea și calitatea ofertei noastre”, a declarat Chernyak.

 

 

Impactul asupra economiei locale
„Brooklyn” își propune să sprijine producătorii români, integrând produse autohtone în oferta sa și stimulând astfel creșterea economiei locale. Această strategie nu doar că îmbunătățește varietatea produselor disponibile consumatorilor, dar promovează și sustenabilitatea și evoluția producătorilor din România.

 

 

Pe lângă varietatea de produse, magazinele „Brooklyn” vor oferi periodic promoții și reduceri pentru a atrage și fideliza clientela. Deschiderea magazinelor este prevăzută pentru luna viitoare, iar clienții sunt invitați să exploreze noile spații și să testeze produsele oferite.

 

 

Planuri de extindere și inovație
Very Nice Retail plănuiește să deschidă cel puțin 50 de magazine în România în următorii doi ani, 2024-2025. Această strategie ambițioasă reflectă angajamentul companiei față de piața românească și aspirația de a se impune ca lider în sectorul retailului.

 

 

Compania este dedicată inovației și îmbunătățirii continue, adoptând standarde înalte pentru serviciul clienți și asigurând o experiență de cumpărături plăcută și eficientă. Magazinele „Brooklyn” vor fi amplasate strategic în București, facilitând accesul consumatorilor și diversificând oferta de retail din capitală.

 

 

Debutul Very Nice Retail în România prin lansarea magazinelor „Brooklyn” reprezintă o oportunitate valoroasă atât pentru consumatori, cât și pentru producătorii locali, promițând o ofertă variată de produse de înaltă calitate și un serviciu excepțional pentru clienți, ceea ce poziționează noul lanț de magazine ca un jucător de seamă pe scena retailului românesc.

 

CITEȘTE ȘIMagazinele vor fi obligate să preia manual ambalajele dacă automatele nu funcţionează

 

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns