Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare din 27 de localităţi au fost azi instruiţi

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Mai bine de două ore, preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare au primit toate detaliile privind cadrul legal în baza căruia se desfăşoară alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012
Mai bine de două ore, preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare au primit toate detaliile privind cadrul legal în baza căruia se desfăşoară alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012

Marţi, 4 decembrie 2012, în sala mare de şedinţe a Palatului Administrativ a avut loc instruirea preşedinţilor şi locţiitorilor birourilor electorale ale secţiilor de votare din 27 de localităţi arondate Judecătoriei Satu Mare.

Este vorba despre localităţile Satu Mare, Ardud, Agriş, Apa, Bârsău, Beltiug, Botiz, Crucişor, Culciu, Doba, Dorolţ, Halmeu, Homoroade, Lazuri, Livada, Medieşu Aurit, Micula, Odoreu, Păuleşti, Pomi, Porumbeşti, Socond, Terebeşti, Turulung, Valea Vinului, Vetiş, Viile Satu Mare.

Prefectul Eugeniu Avram le-a cerut celor prezenţi să îşi însuşească foarte bine legislaţia şi să fie imparţiali, corecţi şi cinstiţi cu electorii.

 

Echipa multidisciplinară care s-a ocupat de instruire

 

Echipa multidisciplinară întrunită în şedinţa de marţi a fost formată din prefectul Eugeniu Avram, subprefectul Cristian Sasu, judecătorul Remus Nemeş – preşedintele Biroului Electoral de Circumscripţie nr. 32 Satu Mare, judecător Marta Sălăjan – locţiitor preşedinte, judecător Georgeta Ruba – membru BEC Satu Mare, Cătălin Ghiran – directorul Direcţiei Judeţene de Statistică, Ovidiu Grigorescu – director adjunct Direcţia Judeţeană de Statistică, Iulian Burz – inspector şef Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă, colonel Avram Gheorghe – inspector şef Inspectoratul Judeţean de Jandarmi, Eugen Chioran – şef Serviciu Juridic în cadrul Prefecturii şi

comisar şef Marius Mureşan din cadrul IPJ Satu Mare.

 

Problemele legate de procesul electoral se semnalează la 112

 

Înainte de a trece la detaliile procesului electoral, preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare au ridicat telefoanele mobile pe care le vor folosi pentru a ţine legătura permanent cu BEJ, iar secretarii au ridicat broşurile cuprinz]nd instrucţionu tehnico – procedurale privind organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Camera Deputaţilor şi Senatul Rom]niei din 9 decembrie 2012. Broşura cuprinde un ghid pentru preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare şi actele normative care stau la baza procesului electoral. Reprezentanţii Inspectoratului Judeţean de Poliţie Satu Mare, ai Jandarmeriei şi ai Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă au punctat problematicile care ar putea să apară la secţii. Comisar şef Marius Mureşan – IPJ Satu Mare – le-a cerut celor prezenţi ca orice incident, orice problemă legată de procesul electoral să fie semnalată prin apel la 112. Colonel Avram Gheorghe a explicat cum jandarmii vor asigura paza documentelor p]nă în momentul predării la judecătoria competentă teritorial< “S]mbătă, la ora 15, toţi cei implicaţi în procesul electoral vor fi prezenţi pentru a asigura transportul dumneavoastră şi al documentelor, la 15.30 urm]nd a fi efectuată prima deplasare spre secţia de votare. La ora 18 veţi putea face primele raportări. Trebuie să fiţi atenţi ca la plecare să sigilaţi secţia de votare la toate căile de acces, ca apoi dimineaţa, în prezenţa tuturor membrilor biroului electoral jandarmii să deschidă secţiile”.

 

Secţiile trebuie asigurate cu lanterne şi grupuri generatoare

 

Iulian Burz – inspector şef Inspectoratul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă le-a cerut preşedinţilor să se asigure cu lanterne şi grupuri generatoare, în condiţiile în care meteorologii spun că în perioada 5 – 10 decembrie se anunţă zile dificile din punct de vedere meteo.

Mai bine de două ore, preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare au primit toate detaliile privind cadrul legal în baza căruia se desfăşoară alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012.

Miercuri, 5 decembrie 2012, de la ora 10, în sala de şedinţe a Primăriei municipiului Carei vor fi instruiţi preşedinţii şi locţiitorii birourilor electorale ale secţiilor de votare din Carei, Tăşnad, Ac]ş, Andrid, Bogdand, Berveni, Cămin, Căpleni, Căuaş, Cehal, Ciumeşti, Craidorolţ, Foieni, Hodod, Moftin, Petreşti, Pir, Pişcolt, Sanislău, Santău, Săcăşeni, Săuca, Supur, Tiream, Urziceni.

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns