Image 1
Image 2

ARHIVA CU REȚETE CULINARE POESIS

Sparanghel la Grătar

Această rețetă ușoară de sparanghel la grătar necesită doar câteva ingrediente și este garnitura perfectă, ușoară și sănătoasă. Iubesc  sparanghelul învelit în bacon , dar această rețetă de sparanghel la grătar e excelentă si așa simplă! Îți împărtășesc câteva trucuri și sfaturi rapide, astfel încât să poți face sparanghelul perfect la grătar de fiecare dată.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Se poate face și pe plită într-o tigaie grill dacă doriți! Asortați-l cu mușchiuleț de porc la grătar sau cotlete de porc cu ananas la grătar și terminați-vă masă cu prăjitura noastră preferată cu mere la grătar .

Deși vedem sparanghel pe piață pe tot parcursul anului, adevăratul sezon pentru sparanghel este primăvara! Atunci tulpinile sunt subțiri, dulci și fragede!

 

INGREDIENTE

▢1 legătură sparanghel tăiat
▢1-2 linguri ulei de măsline
▢1/4 linguriță sare cu usturoi
▢1/4 linguriță piper negru măcinat

 

 

 

Cum se gătește Sparanghelul?
Dacă folosiți o tigaie pentru grătar, încălziți-o la foc mediu-mare.
Stropiți sparanghelul cu ulei de măsline, stropiți cu usturoi, sare și piper.
Ungeți ușor grătarul cu ulei de măsline.
Puneți sulițele de sparanghel pe grătar.
Gătiți sulițele de sparanghel timp de 4 minute pe fiecare parte până se rumenesc ușor. Întoarceți-le des, astfel încât să se prăjească pe toate părțile.
Serviți și bucurați-vă!
Destul de simplu nu?

 

Cât durează să faci Sparanghelul la grătar?
Durează aproximativ 8-10 minute în total pentru a găti sparanghelul. Nu-l gătiți prea mult pentru că va deveni moale. Vrei să aibă în continuare o structură crocantă ca să-l poti mănca.

 

Poți face Sparanghel pe aragaz?
Dacă vremea este proastă, puteți folosi cu siguranță un grătar pentru aragaz! Încinge tigaia pe grătar la foc mediu-mare. Pregătiți sparanghelul conform instrucțiunilor.

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne lăsați un comentariu și vom face tot posibilul să le răspundem!

 

INFORMATII NUTRITIONALE

Calorii: 53 kcal (3%) , Carbohidrați: 4 g (1%) , Proteine: 2 g (4%) , Lipide: 3 g (5%) , Sodiu: 147 mg (6%) , Potasiu: 229 mg ( 7%) , fibre: 2 g (8%) , zahăr: 2 g (2%) , vitamina A: 855 UI (17%) , vitamina C: 6,4 mg (8%) , calciu: 27 mg (3%) , Fier: 2,4 mg (13%)

 

 

Cum se servește Sparanghelul la grătar
Îmi place să-l condimentez simplu cu ulei de măsline, sare și piper!

Dacă folosești unt aplică-l cand se desprinde de pe grătar și este inca fierbinte!

Sosul Bernaise poate fi stropit chiar înainte de servire! Sau încercați un sos olandez clasic – este atât de ușor de făcut într-un blender, dar arată și are un gust super delicios!

Este, de asemenea, o parte grozavă de servit cu friptură de căprioară afumată !

 

Care este leguma ta preferată la grătar?

Aceasta este o alegere grozavă dacă aveți de gătit! Sparanghelul la gratar este CEL MAI BUN!

Mai Multe Dintre Rețetele Mele Preferate De Legume La Grătar!

Cartofi dulci la grătar condimentați
Pachete de folie de fasole verde la gratar
Cartofi cu brânză la grătar cu bacon
Friptură de conopidă la grătar
Varza de Bruxelles la gratar invelita cu bacon
Cartofi dulci la gratar

 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with

Salată Mexicana crocantă cu porumb prăjit

APERITIVE

Salată Mexicana crocantă cu porumb prăjit

Această salată mexicană cu porumb prăjit reprezintă un carnaval de texturi și arome, combinând dulceața porumbului cu crocanța sa unică prăjită. Un deliciu culinar care te va surprinde plăcut la fiecare înghițitură.

POFTĂ BUNĂ

Piept de pui cu conopidă şi caşcaval afumat

Ești pană de idei și vrei să încerci ceva savuros? Îți oferim o idee pe zi, după care îți urăm poftă bună! Astăzi avem conopidă gratinată cu cașcaval. Nouă ne place conopida și o mâncăm destul de des. Pe lângă multele proprietăți are și un gust bun atât gătită cât și crudă. Da, conopida se mănâncă și crudă.

Mic dejun-fantezie

MIC DEJUN

Ouă prăjite fantezie la micul dejun

Un început de zi strălucitor și plin de energie poate fi asigurat printr-un mic dejun colorat și nutritiv, precum ouăle prăjite în inele de ardei. Aceasta nu este doar o rețetă sănătoasă, ci și o alegere estetică, transformând farfuria într-un tablou viu, perfect pentru a aduce zâmbete și o dispoziție pozitivă de dimineață.