Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Sunteţi mulţumiţi de serviciul sătmărean de ambulanţă ?

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Serviciul de Ambulanţă Judeţean (SAJ) Satu Mare este un serviciu public de importanţă strategică, care dispune de Staţia centrală Satu Mare şi de un număr de trei substaţii amplasate în oraşele: Negreşti Oaş, Carei, Tăşnad.

Din punct de vedere structural SAJ Satu Mare este împărţit în două compartimente. Primul este cel de asistenţă medicală de urgenţă şi transport medical asistat. Prin acesta se asigură asistarea pacienţilor la locul accidentului sau al îmbolnăvirii şi transportul acestora după caz la o unitate spitalicească, precum şi transferul interclinic al bolnavului critic conform protocoalelor în vigoare.
Cel de-al doilea compartiment este de consultaţii de urgenţă la domiciliu şi transport sanitar neasistat în cadrul căruia se acordă consultaţii la domiciliu pacienţilor care nu necesită neaparat transportul la o unitate spitalicească, precum şi transportul bolnavilor care nu necesită asistenţă medicală pe timpul transportului aici încadrându-se bolnavii dializati, transferul interspitalicesc, transportul bolnavilor nedeplasabili la domiciliu, transportul acestora la recuperare, pentru consult de specialitate, transportul medicului pentru constatarea decesului şi multe alte.
Pe hârtie totul pare a fi foarte clar şi deloc de judecat însă părerea dumneavoastră a cetăţenilor care din nevoie aţi apelat la acest serviciu este esenţială. În acest context dorim să vă întrebăm: SUNTEŢI MULŢUMIŢI DE SERVICIUL SĂTMĂREAN DE AMBULANŢĂ ?
Totodată aveţi posibilitatea şi chiar aşteptăm reclamaţiile şi sugestiile dumneavoastră prin intermediul rubricii de comentarii.

Cum descrieţi calitatea serviciilor medicale oferite pe ambulanţă?

Cât de prompt ajunge ambulanţa în momentul producerii unei tragedii?

Cum catalogaţi relaţia paramedic-pacient şi respectiv medic-pacient?

Acestea sunt doar câteva întrebări la care aşteptăm răspuns din partea dumneavoastră.
Toate întrebările şi nemulţumirile îşi vor primi răspunsurile în cadrul emisiunii Audienţe în direct de la Informaţia TV de vineri 13 martie.

[cardoza_wp_poll id=91]

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

2 comentarii

  1. Conducerea ar trebui sa fie mai atenta ce fac unii angajati,care in loc sa ajute colegii la manevrele de resuscitare,abordeaza familia cum ca are firma funerara ( in caz de deces) .cred ca asemenea abordari va descalifica din punct de vedere profesional

Lasă un răspuns