Image 1
Image 2

ELON MUSK

Tesla își pierde factorul „wow”

Tesla își pierde factorul „wow”
Tesla, odată simbol al inovației, s-a transformat într-un imperiu al promisiunilor false, al produselor mediocre și al unei conduceri haotice, unde Elon Musk își bate joc de investitori și clienți prin minciuni și artificii de marketing.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Tesla nu mai este compania revoluționară pe care o prezenta Elon Musk acum un deceniu. Astăzi, este un conglomerat supralicitat, susținut de promisiuni false, întârzieri cronice și o conducere haotică. Sub bagheta lui Musk, Tesla a devenit un circ mediatic, unde inovațiile reale sunt eclipsate de declarații bombastice, iar investitorii și clienții sunt tratați ca niște naivi gata să înghită orice minciună.

 

 

Elon Musk a promis lumii o revoluție: mașini electrice accesibile, complet autonome, taxiuri-robot care să înlocuiască Uber și chiar un robot umanoid care să ne schimbe viața. Unde sunt toate acestea? Nicăieri.

 

 

Autonomia completă – De ani buni, Musk repetă că Tesla va avea o mașină complet autonomă „până la anul”. În realitate, sistemul Full Self-Driving (FSD) este un software periculos, plin de erori, care continuă să pună viețile oamenilor în pericol. Când Tesla e prinsă că exagerează capabilitățile acestuia, dă vina pe utilizatori.

 

 

Cybertruck, o rușine pe roți – După patru ani de așteptare și un show ridicol în care geamurile „indestructibile” s-au spart în fața camerei, Tesla a lansat un monstru caraghios, plin de defecte, mult mai scump decât promisiunile inițiale și cu performanțe mediocre. O demonstrație clară a minciunii pe care se bazează compania.

 

Optimus, robotul-fantomă – Musk l-a prezentat ca pe un viitor salvator al omenirii, dar realitatea este că robotul Tesla este doar un alt artificiu de marketing. Un manechin care se mișcă greoi, complet inutil pentru orice scenariu practic.

 

Pe lângă promisiunile false, Tesla suferă de probleme grave: scăderea cererii, calitate îndoielnică, servicii dezastruoase pentru clienți și o competiție care avansează rapid.

 

 

Mașini nesigure și prost construite – Plângeri despre probleme de fabricație, vopsea care se decojește, baterii care iau foc și sisteme electronice care cedează sunt la ordinea zilei.
Scăderea vânzărilor și tăieri de prețuri – Tesla a fost forțată să reducă drastic prețurile pentru a menține vânzările, semn clar că hype-ul a început să moară. Între timp, giganții auto tradiționali vin cu modele electrice mai ieftine și mai fiabile.

Un CEO care își bate joc de investitori – Musk a transformat Tesla într-o platformă de autopromovare, unde deciziile sunt dictate de capriciile sale. În loc să conducă afacerea, el își pierde timpul pe Twitter, insultă oameni, susține teorii conspiraționiste și face declarații iresponsabile care prăbușesc acțiunile companiei.

 

 

Tesla a fost mult timp o companie supraevaluată, susținută de un cult al personalității lui Musk și de o armată de fani dispuși să ignore realitatea. Însă iluzia începe să se destrame. Fiecare promisiune neonorată, fiecare minciună demascată și fiecare produs mediocru lansat erodează din ce în ce mai mult prestigiul companiei.

 

 

Timpul în care Tesla era văzută ca „viitorul” a trecut. Acum, este doar o altă corporație lacomă, condusă de un CEO care se crede un zeu, dar care nu e altceva decât un vânzător de iluzii.

 

 

Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*