Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

30 de educatoare au participat la un curs de educatie timpurie inclusiva

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Proiectul este cofinantat de Banca Mondiala si Guvernul Romaniei implementat de Ministerul Educatiei

[slideshow id=3558]

Daca cineva ar fi intrat sambata, 5 iunie, in Centrul de Resurse pentru Educatie si Dezvoltare (CRED) de pe langa Gradinita cu Program Prelungit nr. 9 din Sighetu Marmatiei – director Maria Tomoiaga, ar fi avut surpriza de a gasi vreo 30 de cadre didactice din invatamantul prescolar mascate, imbracate in costume si accesorii nastrusnice confectionate ad-hoc din cele gasite la indemana, cantand si dansand in aplauzele colegilor.

“Este un moment de introducere activa in cursul de educatie inclusiva, in care grupurile de educatori prezinta prin muzica si costumatie cate un continent, fara a-l denumi. Proiectul pentru educatia timpurie inclusiva este un curs cofinantat de Banca Mondiala si Guvernul Romaniei implementat de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului la care participa 150 de cadre didactice din invatamantul prescolar maramuresean. Scopul cursurilor este asigurarea echitatii in educatie pentru copiii dezavantajati care trebuie sa aibe sanse egale la o educatia timpurie de calitate. Proiectul este organizat pe trei module, respectiv un modul de introducere in educatia inclusiva, unul de educatie prescolara si un al treilea de management al diversitatii si, cum ati observat, nu are doar parti teoretice, ci si practice, in care educatoarele isi insusesc cele mai moderne metode de predare”, a explicat profesoara Ramona Tamaian, directorul Gradinitei cu program prelungit “Otilia Cazimir” din Baia Mare, formator national al proiectului pentru educatie inclusiva.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns