Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Preşedintele Adrian Ştef a reorganizat aparatul administrativ al Spitalului Judeţean de Urgenţă

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Sedinta la Spitalul Judetean Satu Mare
Sedinta la Spitalul Judetean Satu Mare

Preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, Adrian Ştef a efectuat o vizită de lucru la Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare.

Pentru a elimina pierderile care apar în sistemul de sănătate care sunt generate de tehnologii medicale sau servicii de sănătate puţin eficace sau insuficient, accesul inegal la serviciile de sănătate, insatisfacţia pacienţilor faţă de serviciile primite, calitatea serviciilor medicale ce sunt asigurate de către Spitalul Judeţean de Urgenţă Satu Mare, a devenit o prioritate pentru conducerea Consiliului Judeţean Satu Mare.

 

Preşedintele Consiliului Judeţean Satu Mare, Adrian Ştef, împreună cu o echipă de evaluare s-au deplasat la sediul Spitalului de Urgenţă Satu Mare pentru a analiza modalităţile în care managerul abordează aceste aspecte.

 

In această direcţie s-au luat măsuri de reorganizare a secţiilor aparatului administrativ.

 

De asemenea, conducerea Consiliului Judeţean Satu Mare e interesată de a asigura îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor medicale furnizate şi a modalităţilor de a produce aceste servicii, respectiv în condiţii de eficacitate, eficienţă, continuitate şi siguranţă.

 

Satisfacţia pacientului este un element al sănătăţii psihologice care influenţează rezultatele îngrijirilor şi impactul lor. Un pacient satisfăcut tinde să coopereze cu medicul şi să accespte mai uşor recomandările acestora.

 

La fel de important pentru conducerea Consiliului Judeţean Satu Mare sunt condiţiile de muncă ale medicilor, gradul de satisfacţie al acestora la locul de muncă şi aparatura folosită. Pentru aparatură se au în vedere mai multe programe pentru achiziţionarea de noi echipamente medicale cât mai performate.

 

Se urmăreşte: focalizarea pe necesităţile/aşteptările pacientului, focalizarea pe sisteme şi procese, focalizarea pe crearea unui sistem de date care să stea la baza luării deciziei, focalizarea pe participare şi lucrul în echipă pentru îmbunătăţirea calităţii.

 

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns