Doua persoane s-au prezentat la Politia Municipiului Baia Mare, unde au reclamat ca au fost inselate prin intermediul telefonului mobil. B. Rozalia a declarat ca, in 14 septembrie, a fost apelata pe mobil de o persoana care s-a prezentat ca fiind reprezentant al unei societati de telefonie mobila. Aceasta i-a spus ca i-a fost emisa o factura gresita, cerandu-i sa efectueze cateva operatiuni pe telefon. L-a ascultat, a urmat indicatiile si dupa cateva zile cand si-a verificat creditul a constatat ca are un cost suplimentar de 96,42 euro. La fel s-au petrecut lucrurile si cu L. Ludovic. Pe 18 septembrie a fost apelat ca si in cazul anterior. Dar, de data asta i-a spus victimei ca a primit un bonus de fidelitate constand in 500 minute in retea si 500 de minute in orice retea nationala. Pentru a beneficia de bonus baimareanul a fost indrumat sa efectueze cateva operatiuni pe mobil. A doua zi s-a trezit ca are un cost suplimentar de 1.000 lei. Conducerea IPJ Maramures atentioneaza cetatenii sa nu dea curs instructiunilor primite de la apelanti necunoscuti. Toate societatile de telefonie mobila care opereaza in Romania nu folosesc astfel de procedee, prin care sume importante de bani sunt transferate catre un alt numar de telefon mobil.
Viata fara apa, dincolo de ZID
Asculta acest articol Satui de conditiile in care traiesc, tiganii de pe strada Horea i-au cerut apa calda primarului [slideshow
Fii primul care comentează