Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Zeci de reclamatii legate de serviciile bancare, de telefonie si de alimentare cu gaz

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

La Protectia Consumatorilor au fost depuse opt sesizari privind taxa de rambursare anticipata a creditelor

[singlepic id=5669 w=320 h=240 float=]

Un numar mare de reclamatii s-a inregistrat in aceasta luna. Cele mai multe dintre ele au vizat sectorul bancar. Maramuresenii s-au plans la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Maramures ca bancile percep in continuare taxa de rambursare anticipata a creditelor contractate.

“In aceasta luna am avut opt astfel de reclamatii, doua au fost rezolvate in favoarea clientilor iar restul sunt in curs de cerecetare. Bancile incriminate au restituit persoanelor in cauza suma perceputa ilegal”, ne-a declarat Olivia Ardelean, directorul CPC Maramures. Ea a mai spus ca zilele trecute s-au inregistrat si reclamatii legate serviciile de telefonie mobila. Mai exact, ei au fost nemultumiti de faptul ca aparatele defectate nu au fost reparate in termenul de 15 zile, prevazut de lege in astfel de cazuri. Sase reclamatii au vizat serviciile de Internet si cele de telefonie fixa.

“Cetatenii au reclamat faptul ca problemele aparute nu s-au remediat in cele 72 de ore prevazute in contract. Unele reclamatii s-au solutionat amiabil, firmele in cauza promitand ca suma aferenta serviiilor de care clientii nu au beneficiat se vor scadea din factura urmatoarei perioade.

E.ON, reclamata pentru calculul TVA majorat

Un numar mare de sesizari s-a semnalat si vis-a-vis de produsele electrocasnice achizitionate, frigidere, combine frigorifice. este vorba in principal de asigurarea service-ului acestor aparate. Pe lista reclamatiilor figureaza produse alimentare expirate (snitele, sunca din piept de pui, etc) sau neconforme, care pun in pericol sanatatea consumatorilor. Olivia Ardelean a mentionat ca sunt mai multe persoane care au sesizat faptul ca gazul consumat in luna iunie a fost taxat cu un TVA de 24%, desi majorarea acestei taxe s-a facut abia de luna trecuta. In factura aferenta consumului lunii iunie, dar care a fost emisa in iulie, apare TVA de 24%. Eu consider ca acest fapt nu este corect, insa de la Bucuresti mi s-a comunicat ca aceste reclamatii sunt nefondate”, ne-a declarat Olivia Ardelean. In conformitate cu prevederile Codului Fiscal, se percepe TVA la data emiterii facturii, spun specialistii Agentiei Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns