Daca doriti sa va imbogatiti garderoba cu noi articole de imbracaminte si incaltaminte, odata cu alegerea facuta trebuie avute in vedere cateva sfaturi pentru a preveni situatiile in care produsul s-a deteriorat la scurt timp de la cumparare, fara a putea fi inlocuit. Astfel, e bine sa stiti ca beneficiati de un termen de 30 de zile de la data cumpararii produsului, in care puteti reclama calitatea necorespunzatoare a produsului. Cu alte cuvinte, garantia se acorda nu numai pentru incaltaminte, ci si pentru obiectele vestimentare. In caz ca apar probleme, produsul trebuie prezentat vanzatorului impreuna cu bonul de cumparare. De aceea este important ca bonul sa nu fie aruncat timp de 30 de zile, acesta fiind dovada ca produsul a fost achizitionat de la un anume magazin si la o anumita data. “Pe baza bonului se poate solicita inlocuirea produsului defect cu altul de calitate corespunzatoare sau cand nu este posibila inlocuirea trebuie restituita contravaloarea. Reclamatiile si sesizarile vor fi examinate conform procedurilor specifice, urmand ca respectivul cumparator sa fie informat despre modul de rezolvare”, a subliniat Olivia Ardelean, directorul coordonator al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Maramures.
Institutul de Politici Publice face precizari legate de loialitatea deputatilor fata de PSD
Asculta acest articol Apropos de loialitatea alesilor poporului din Camera Deputatilor, apare o stranie ciudatenie. In proiectul IPP-ului, pana si
Fii primul care comentează