Cetatenii sunt in continuare nemultumiti de serviciile E.ON legate de comunicarea indexului contorului de gaz. In continuare primim pe adresa redactiei sesizari de la cititori. “Ma chinuiesc de cinci zile sa pot trimite indexul nou! Cu Myline-eon nu merge deloc! Mi-am facut cont, dar pierdere de timp! Ce solutie aveti? Telefonul este ocupat mereu si doriti sa fiti sunati numai de pe Romtelecom! Si cine nu este abonat al acestei retele ce face? Mobilul nu s-a inventat si la d-stra? Va rog sa faceti ceva! Multumesc”, ne scrie Elena din Baia Mare. Raspunsul E.ON l-am comunicat mai demult cand am sesizat un caz similar, nu mai revenim asupra lui. Din pacate, problemele cetatenilor care au ales varianta comunicarii lunare a indexului contorului de gaz nu s-au rezolvat, iar consumatorii sunt din ce in ce mai nemultumiti. Ar fi necesar sa se regandeasca acest serviciu avand in vedere numarul mare de reclamatii.
Pompierii din Remetea Chioarului au castigat prima faza zonala
Asculta acest articol [slideshow id=2976] Duminica, 11 aprilie, pe o vreme total nefavorabila, la Remetea Chioarului s-a desfasurat prima intrecere
Fii primul care comentează