Concursul, organizat de Rotary Club București, în parteneriat cu Rotaract Club București; Interact Club București; Revista Știintă & Tehnică; Colegiul Național “Gheorghe Lazăr” București, are ca scop încurajarea, promovarea și recunoașterea valorilor în domeniul de inovare tehnică și IT, cât și impulsionarea antreprenoriatului bazat pe inovare. Comisia de jurizare este formată din membri competenți și experimentați în domenii diverse de interes, președintele comisiei fiind Acad. Dorin Dumitru Prunariu, singurul cosmonaut român care a ajuns vreodată în spațiul cosmic.
După Semifinala din 6 aprilie, unde Echipa Multitouchcnme a avut patru proiecte selectate, pentru Finala din 11 mai au rămas patru echipe, la nivel național, între care se numără și proiectul amintit mai sus, al Echipei Multitouchcnme.
Proiectul este rezultatul unei munci de echipă, fiecare membru având atribuții distincte:
Software: David Feleky; Animație: Raul Govor; Editor: Luca Rusu; Voci: Andrei Man; Imagini: Farcău Peter, Ștefan Pal; Marketing / PR: Raul Rebic. Toți sunt elevi în clasa a IX-a A, la Colegiul Național ,,Mihai Eminescu” Satu Mare.
Coordonatori: Concepție și perspectivă transdisciplinară / Crearea conținut prompt: prof. dr. Georgeta Cozma; TIC, Fizică: prof. Mariana Brumboiu.
Proiect integrat, gamification și filme educaționale generate cu AI
”Educația 4.0. pune accent pe transformarea învățământului tradițional, încurajând inovația și adaptarea la noile provocări și oportunități tehnologice ale secolului 21. În această perspectivă, Inteligența Artificială (AI) joacă un rol semnificativ, oferind soluții pentru personalizarea învățării, analiza datelor și crearea de conținut educațional interactiv și adaptat.
Pornind de la ideea că proiectele care îmbină tehnologiile moderne, Inteligența Artificială și elemente interactive au potențialul de a aduce îmbunătățiri semnificative în procesul de învățare și în a pregăti elevii pentru cerințele secolului 21, Echipa propune un proiect integrat, gamification și filme educaționale generate cu AI, pentru a crea o experiență transdisciplinară de învățare inovatoare și eficientă.
În această etapă a proiectului, echipa a realizat trei demo-uri: Dialogul dintre J. Salinger și personajul creat de el, Holden, protagonistul romanului ,,De veghe în lanul de secară”; Procesul lui Alexandru Lăpușneanu la Curtea Drepturilor Omului de a Haga și Procesul lui Galileo Galilei.
În perspectiva imediată, vom adăuga elemente de gamification și quiz-uri care pot îmbunătăți înțelegerea subiectelor și pot face procesul de învățare mai captivant pentru elevi”, ne-a precizat dr. Georgeta Cozma, coordonator Echipa MultitouchCNME.
Merită așadar felicitați elevii celor patru proiecte participante în Semifinală: Andrei Dragoș, Ruxandra Rața, Maia Simuțiu, Andras Pater (EcoVEST); Benjamin Secară, Casian Dănuț, Lucian Bura (Emoții Explorer); Alexandra Domuț, Briggita Barbu, Maia Marinescu, Luca Mare, Alexandru Mocan, Bogdan Moldovan (Tech On Track ); David Feleki, Raul Govor, Luca Rusu, Andrei Man, Peter Farcău, Ștefan Pal, Raul Rebic (Educația 4.0.); și profesorii coordonatori: Darius Takacs, Mariana Brumboiu, Raluca Jurje, Bianca Domuț, Claudia Pop, dr.Adriana Prodan, dr. Laura Groza, Viorel Solschi, Liviu Rotaru și dr. Georgeta Cozma; mentorilor: Ioana Milea, Marian Stan.
Fii primul care comentează