În ultimele zile abonaţii RCS&RDS se plâng de desele întreruperi de semnal. Cetăţenii, spune directorul teritorial Satu Mare, au fost informaţi telefonic că vor fi reparaţii la cablurile aeriene. În mod normal, abonaţii ar fi trebuit să fie anunţaţi în scris. Precum alţi furnizori de servicii către populaţie, şi RCS&RDS avea obligaţia să anunţe în scris abonaţii că vor surveni disfuncţionalităţi pe reţea.
Cei nemulţumiţi se pot adresa Protecţiei Consumatorului, însă mare lucru nu pot rezolva. De reţinut că RCS&RDS nu are concurent pe piaţa din Satu Mare, deţinând practic monopolul pe reţeaua de distribuţie a programelor TV. Cine este nemulţumit rămâne fără cablu.
Cei care au încercat miercuri să anunţe serviciul clienţi s-au întâlnit doar cu vocea înregistrată şi cu o melodie. Pe viitor firma de cablu ar trebui să comunice în mod corect cu abonaţii, mai ales că aceştia suportă colacii de sârme spânzuraţi inestetic şi periculos pe stâlpii electrici.
Fii primul care comentează