Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Acte necesare la înstrăinarea imobilelor

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Aşa cum se ştie, înstrăinarea imobilelor presupune o anume procedură, dar în egală măsură legislaţia prevede şi o serie de documente necesare în asemenea situaţii.

În cele ce urmează vă prezentăm actele necesare pentru înstrăinarea imobilelorţ acte de identitate a vânzătorului, acte de proprietare – contract de vânzare – cumpărare, donaţie, schimb, întreţinere, rentă viageră, act de partaj, act de adjudecare, act de dezmembrare, titlu de proprietate, certificat de moştenitorş.a.; Extras de Carte Funciară de informare; certificat fiscal de la locul situării imobilului, valabil pentru luna în care se face tranzacţia; Certificat de înmatriculare pentru persoanele juridice; adeverinţă de la asociaţia de proprietari cu privire la plata la zi a cheltuielilor, în cazul apartamentelor; ultimele chitanţe de plată a utilităţilor; certificat de performanţă energetică în cazul clădirilor; certificat de căsătorie dacă este cazul.

După caz sunt necesare acte de stare civilă – certificat de naştere, certificat de căsătorie, convenţie matrimonială, sentinţă sau certificat de divorţ. În anumite situaţii se mai solicită procură autentificată în original şi copie legalizată, hotărârea AGA pentru încheierea actului şi desemnarea persoanei mandatate, în cazul persoanelor juridice.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns