Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Asiguratii reclama zilnic la CAS calitatea unor servicii medicale

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Tot mai multi asigurati din judet depun petitii sau isi fac cunoscute nemultumirile pe care le au in privinta sistemului sanitar, la tel-verde pus la dispozitie de Casa de Asigurari de Sanatate Maramures. ~n acest an au fost inregistrate 258 de apeluri si 11 petitii. Mare parte a celor care au depus petitii s-au referit la comportamentul neadecvat pe care il au unii medici de familie, dar si medici de specialitate din ambulatorul spitalului, sustinand ca deseori acestia ii directioneaza catre cabinetele private. “Unele petitii se refera la plafonul de medicamente pentru pensionarii cu venituri mici. Au fost situatii in care pensionarii depaseau venitul lunar de 700 de lei si doreau sa beneficieze de medicamente compensate 90%, nestiind ca nu se incadreaza in prevederile legale. Alte nemultumiri sunt legate la timpul de asteptare pentru dispozitivele medicale, la drepturile pe care le au persoanele beneficiare prin legile speciale. Acestia trebuie sa inteleaga ca au dreptul la medicamente si dispozitive 100%, dar la pretul de referinta. Deci trebuie sa achite adaosul comercial al farmaciilor sau furnizorilor de dispozitive medicale. Alte nemultumiri au vizat neacordarea biletelor de tratament in statiuni balneare. Pe acestia i-am directionat spre Casa Judeteana de Pensii”, a precizat Claudia Ganea, purtatorul de cuvand al institutiei.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns