Banca Comercială Română (BCR) solicită clienilor, persoane fizice ;i juridice, să se prezinte la oricare din unităile băncii pentru actualizarea datelor personale, solicitate conform regulamentului BNR privind cunoa;terea clientelei.
Conform normelor BNR, toate băncile trebuie să obină de la clienii lor, persoane fizice, detalii privind datele de identificare, datele de contact ;i adresa, naionalitatea, ocupaia ;i, după caz, numele angajatorului ori natura activităii proprii, funcia publică importantă deinută, dacă este cazul ;i numele beneficiarului real, se arată într-un comunicat al BCR.
:i persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea mai multor date, printre care denumirea, forma juridică, sediul social tipul ;i natura activităii desfă;urate.
Potrivit BCR, aducerea la zi ;i completarea datelor personale ale clienilor este o măsura impusă de lege ;i toi cei are au o relaie cu o bancă din România – indiferent de produsul ori serviciul bancar utilizat – au obligaia să se conformeze.
Regulamentul nr. 9/2008 al BNR se aplică instituiilor de credit, persoane juridice române, ;i instituiilor financiare nebancare, persoane juridice române, înscrise în Registrul special inut de Banca Naională a României, ;i reglementează standardele minime pentru elaborarea de către acestea a normelor de cunoa;tere a clientelei ca parte eseniala a administrării riscului de spălare a banilor ;i de finanare a terorismului ;i aspecte legate de implementarea acestora.
Fii primul care comentează