Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Castigatorii concursului “Reclama si influenta ei asupra consumatorului”

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Au participat sapte echipaje de la mai multe licee baimarene

[slideshow id=3177]

Salonul Artelor din cadrul Bibliotecii Judetene “Petre Dulfu” a fost gazda celei de-a III-a editii a concursului judetean “Reclama si influenta ei asupra consumatorului”.

Competitia, organizata de Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” si Inspectoratul :colar Judetean Maramamures, este un proiect educational care se organizeaza pe niveluri de invatamant, cuprinzand elevii claselor IX-XII. Scopul acestuia este educarea consumatorului si evidentierea influentei reclamei asupra noastra si a deciziei de cumparare si formare a deprinderilor elevilor de a valorifica coordonatele notiunilor transpuse in planul vietii cotidiene.

Au fost prezentate filmulete de 1-5 minute

~n competitie s-au inscris elevi de la institutiile de invatamant baimarene, respectiv Colegiul Economic “Nicolae Titulescu”, Grupul :colar “C.D. Nenitescu”, Liceul Teoretic “Emil Racovita”, Colegiul Tehnic “George Baritiu” si Grupul :colar “Gheorghe Lazar”. Cele sapte echipaje participante la concurs au prezentat cate un filmulet de 1-5 minute, care a fost notat intre 0 si 30 de puncte si apreciat in functie de urmatoarele criterii< calitatea mesajului (impact, umor, concizie), originalitate/idee creativa (regie, scenariu, performanta actorilor, concordanta dintre actori si segmentul tinta), calitatea realizarii filmului (imagine, montaj, efect, lumini, sunet). Liceenii au prezentat reclame precum< “Post Mortem Mobile” si “Totul despre … Eco” – Grupul :colar “C.D. Nenitescu”> “Miracolul Alb” – Grupul :colar “Gheorghe Lazar”> “Centrul de copilarie” – Liceul Teoretic “Emil Racovita”> “Magia CENT” si Orzyx CENT – Colegiul Economic “Nicolae Titulescu”> “Aer intr-o doza”, “Faci pe tine de ras” si “Suc de castraveti” – Colegiul Tehnic “George Baritiu”. Dupa mai bine de o ora, timp in care elevii si-au prezentat reclamele, juriul a deliberat.

Premiul I i-a revenit elevilor de la Colegiul Economic “Nicolae Titulescu”, care au realizat reclama “Orzyx CENT”, premiul II – “Miracolul Alb” – Grupul :colar “Gheorghe Lazar” si Cizmele de cauciuc” – Grupul :colar “C.D. Nenitescu”, premiul III – Energizant wolg gang – Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” si “Faci pe tine de ras”, apartinand elevilor de la Colegiul Tehnic “George Baritiu”.

S-au mai acordat< premiul de popularitate elevilor de la Liceul Teoretic “Emil Racovita” – “Tipografia Dexter”, premiul de creativitate – Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” – “Laptele CENT” si nu in ultimul rand premiul de persuasivitate – Grupul :colar “C.D. Nenitescu” – “Totul despre… Eco”. Organizatorii concursului, Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” Baia Mare si ISJMM, au acordat celor mai buni elevi diplome.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns