[slideshow id=6881]
Situatie tensionata intre operatorul de salubrizare Drusal si administratia orasului Somcuta Mare. Asta dupa ce operatorul de salubrizare a incercat sa majoreze preturile pentru deseurile menajere, iar Primaria Somcuta Mare a refuzat oferta. Nu este pentru prima data cand operatorul de salubrizare incearca sa-si impuna preturile si intra in conflict cu administratiile, ceea ce a dus la contractarea de servicii chiar cu operatori din Salaj si Satu Mare.
Somcuta Mare a ramas fara operator care sa le colecteze si sa transporte deseurile. Vechiul contract cu societatea Drusal a expirat, iar firma Florisal, care a preluat pachetul majoritar de actiuni al Drusal, nu a incheiat un nou contract. Semnarea documentului a fost amanata pe motiv ca noul operator de salubrizare a incercat sa majoreze tarifele, insa primaria a refuzat pe motiv ca aceste costuri sunt prea mari pentru a putea fi suportate. Vasile Dorinel Alb, primarul orasului, a cerut conducerii societatii sa vina cu preturi care sa poata fi suportate de cetateni. Situatia a ajuns la urechile reprezentantilor guvernului in teritoriu, partile implicate fiind invitate in cabinetul subprefectului. Ca o justificare a preturilor majotare, Vasile Puscas, reprezentatul societatii de salubrizare, a precizat ca neintelegerile au aparut pe fondul unitatii de masura in care se calculeaza cantitatea de deseuri si metoda de cantarire. Acesta a precizat ca societatea nu are cantar, de aceea exprima cantitatea in metri cubi. Cu aceasta declaratie, reprezentantii firmei si-au pus in cap si autoritatile de mediu. “E chiar o noutate ce aud aici”, a exclamat Calin Crisan, comisarul sef al Garzii de Mediu Maramures. Nici subprefectul nu a reusit sa clarifice in totalitate situatia, insa discutia a fost constructiva deoarece reprezentantii firmei si cei ai primariei au cazut de acord sa se aseze la masa negocierilor pentru a gasi o solutie.
Fii primul care comentează