Luni 12 noiembrie, prefectul Eugeniu Avram s-a întâlnit cu membrii comisiei de control care a verificat, în perioada 22 octombrie- 9 noiembrie, stadiul completării registrelor agricole, atât în format electronic cât şi pe suport de hârtie, de către cele 65 de primării din judeţ.
Comisia de control a fost constituită din reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului, Direcţiei Agricole, Direcţiei Generale a Finanţelor Publice şi Direcţiei de Statistică. Acţiunea a fost dispusă de prefectul Eugeniu Avram. Sinteza acţiunii de verificare se va elabora până pe 15 noiembrie şi se va trimite Ministerului Administraţiei şi Internelor.
Potrivit primelor concluzii, la 7 primării registrele sunt cu evidenţele “la zi”, iar la 4 primării sunt mari întârzieri în introducerea datelor. Se estimează că până la finele anului marea majoritate a primăriilor vor reuşi să actualizeze evidenţele din registrele agricole în cele două variante. Până la 1 februarie 2013 vor trebui să îşi actualizeze registrele şi acele primării care acum înregistrează întârzieri.
Fii primul care comentează