Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Informaţia Zilei este membru în conducerea Biroului Român de Audit Transmedia

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

brat-logoBiroul Român de Audit Transmedia (BRAT) are un nou Consiliu Director, în urma votului de miercuri din cadrul Adunării Generale (AG). Preşedinte BRAT a fost reales Silviu Ispas, Managing Partner Midas Media.

Consiliu Director al BRAT este format din: Silviu Ispas (Midas Media), Marius Gheorghe (Media Investment Communication), Mihai Trandafir (BV McCann Erikcson), Orlando Nicoară (Mediafax Group), Sandrin Apostoloiu (Burda România), Gruiţă Ienăşoiu (Solpress-Informaţia Zilei), Florin Beldiman (Mediaedge:cia România), Ştefan Iordache (Starcom MediaVest Group), Bogdan Gheorghe (SoftNews Net), Alin Popescu (Legalnet Media), Dragoş Stanca (ThinkDigital Internet & Advertising), Şerban Manea (Ringier România), Liviu Bujenita (Pro TV SA), Ruxandra Ştefan (Initiative Media), Bogdan Vasile (Euromedia Group), Elvira Munteanu (Universal Solution), Maria Ţoghină (Societatea Română de Radiodifuziune), Mircea Ionescu (Adevărul Holding), Augustin Roman (Antena TV Group).

BRAT este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi outdoor).

Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale.

BRAT pune la dispoziţia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate. De aceea, rapoartele BRAT reprezintă reperul sigur şi credibil pentru decizii strategice care implică industria media.

BRAT va premia jucătorii din piaţa media care respectă standardele

 

BRAT va continua să acţioneze în 2014 pentru promovarea standardizării şi a transparenţei în piaţa media, printr-o serie de acţiuni care vizează atragerea de noi membri, dezvoltarea şi îmbunătăţirea serviciilor oferite de asociaţie şi premierea jucătorilor din industrie care respectă standardele şi principiile susţinute de asociaţie.

Aceste acţiuni au fost aprobate astăzi de Adunarea Generală (AGA), ca priorităţi ale asociaţiei pentru 2014. Astfel, BRAT va acţiona pentru a alina cât mai mulţi jucători din piaţa media la standardele create de industrie şi implementate prin intermediul asociaţiei, pentru a creşte transparenţa produselor şi a serviciilor, potrivit priorităţilor de acţiune votate astăzi de Adunara Generală (AGA).

BRAT va îmbunătăţi aplicaţia pentru serviciul de Monitorizare a Investiţiilor în Publicitate, prin dezvoltarea unei noi interfeţe grafice, acomodarea arborelui de servicii şi produse cu cel utilizat la TV, optimizarea bazei de date si implicit a timpilor de acces/analiză.

De asemenea, BRAT va face o analiză a softurilor de exploatare a rezultatelor studiilor furnizate de BRAT si identificarea unor solutii de perfectionare a modului de exploatare a acestora, in special in sensul imbunatatirii utilizarii lor in procesul de tranzactionare a spatiului publicitar.

 

BRAT va începe în 2014 şi demersurile pentru realizarea unui studiu de audienta pentru piaţa OOH din România. La finalul anului 2014, BRAT va organiza organizarea unor „Premii BRAT”, care să fie acordate anual jucătorilor din industrie, pe baza principiilor şi a standardelor promovate de asociaţie.

 

Un alt proiect care va fi implementat de BRAT vizează valorificarea drepturilor de autor pentru membrii asociaţiei, pentru a crea prima librărie virtuală a publicaţiilor româneşti.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns