Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Noile Logan și Sandero, alături de primul BMW cu tracțiune față și VW Golf 7, vedetele Salonului Auto de la Paris

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
noile Sandero si logan la Paris
noile Sandero si logan la Paris

Cu doar o zi înainte de deschiderea oficială a Mondial de l’Automobile 2012, presa internațională publică ample articole despre noutățile care vor atrage atenția publicului într-un an în care criza mușcă adânc din bugetele companiilor, scrie capital.ro.

Mai mult sau mai puțin surprinzător, prestigioasa publicație Automotive News consideră că principalele vedete ale expoziției vor fi noile modele Dacia, BMW Concept Activity Tourer și Voklkswagen Golf VII.

 

Desfășurat într-o perioadă în care majoritatea producătorilor auto privesc cu îngrijorare spre bilanțurile financiare, salonul auto de la Paris pare a avea rolul de a ascunde în spatele reflectoarelor de la standuri măsurile dureroase pe care toate companiile vor fi nevoite să le ia în perioada imdediat următoare pentru a își echilibra bugetele.

Conform Automotive News, la expoziția care debutează mâine vor fi prezentate nu mai puțin de 100 de noi modele, de la micul și economicul Opel Adam până la supercarul McLaren P1 al cărui preț este estimat la peste 240.000 USD.

Jurnaliștii consideră că din mulțimea de noutăți trebuie privite cu o atenție deosebită cele două mdele Dacia, Logan și Sandero pentru că, având un design împrospătat și noi dotări oferite la un preț neegalat până acum de nici un alt producător, se pot dovedi mașinile perfecte pentru momentul prin care trece întreaga piață auto europeană. De altfel, Renault are în plan comercializarea a peste 1 milion de mașini bazate pe platforma M0 (Logan) în acest an.

Menționat în titlul articolului publicat de Automotive News, alături de Dacia și VW, conceptul primului BMW cu tracțiune față este important atât datorită noului segment de piață căruia i se adresează cât și grație faptului că noua platformă (UKD) de la care pornește modelul va purta, în viitorul apropiat, nu mai puțin de nouă noi vehicule ale mărcilor BMW și Mini.

Despre Volkswagen Golf nu sunt multe de spus. Asta pentru că, oricât de monotonă ar părea noua generație, cifrele aferente vânzărilor spun totul. Modelul compact al companiei germane este lider autoritar de ani buni pe piața europeană și nu se întrevede încă un competitor suficient de puternic pentru a îl detrona.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns