Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Peste 5% din tranzactiile online sunt cu probleme

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Cumparatorii se plang la Protectia Comsumatorilor

Comertul electronic are multe avantaje si prinde din ce in ce mai mult la public. Insa nu sunt putine cazurile in care cumparatorii sunt pacaliti si ajung sa regrete ca au ales aceasta modalitate de achizitie. “Aproximativ 5% dintre cumparaturile pe internet ajung sa fie reclamate la Protectia Consumatorilor. Am avut cazuri in care s-a solicitat un produs iar la desfacerea coletului, omul s-a trezit cu altecva in pachet. De asemenea, unii comercianti online afisau un pret iar la destinatie marfa era taxata cu o suma mai mare”, a afirmat Olivia Ardelean, seful Comisariatului pentru Protectia Consumatorilor Maramures.

A trimis banii, dar marfa nu a mai sosit la destinatie

Ea a subliniat ca de curand a fost sesizat un caz in care o maramuresenca a achizitionat produse cosmetice online, a trimis banii dar marfa nu a mai venit. In aceste conditii, e bine sa tineti cont de cateva sfaturi. Folositi numai site-ri securizate, nu cumparati de pe site care nu ofera informatii clare referitoare la adresa completa a comerciantului si numarul de telefon al acestuia. Olivia Ardelean a mai mentionat ca inainte de a confirma comanda e bine sa fie cunoscte toate costurile< daca in pret sunt incluse taxel postale si sumele aferente ambalarii etc.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns