Cu cateva zile in urma, cititorul nostru Ioan Munteanu din Satu Mare s-ar adresat redactiei cu o reclamatie la adresa Bancpost Satu Mare. In esenta, el reclama ca banca respectiva i-a perceput comision ce depaseste dobanda calculata pentru suma depusa in depozit la termen cu capitalizare.
Concret, in urma cu patru luni, Ioan Munteanu a depus la acea banca 500 lei intr-un depozit la termen, cu 5,85% dobanda. Odata depozitul ajuns la scadenta, Munteanu a solicitat completarea sumei cu inca 200 lei, pentru a avea 700 lei in depozit la termen. Toate bune, numai ca functionara careia i s-a adresat i-a spus ca e nevoie sa mai dea inca 6 lei pentru a avea un depozit cu cifra rotunda de 700 lei. Intrigat, clientul a intrebat-o cum se explica acest lucru in conditiile in care depozitul are, potrivit contractului, o dobanda de 5,85%. Raspunsul functionarei a fost ca banca percepe comision de administrare. Nemultumit, Munteanu s-a adresat Protectiei Consumatorului, care i-a spus ca banca a respectat intocmai prevederile contractului. Atunci, el a solicitat lichidarea depozitului, prilej cu care a achitat un comision de retragere de 4 lei.
Am contactat-o telefonic pe Angela Dan, directoarea Bancpost Satu Mare, care insa ne-a spus ca nu comenteaza reclamatia clientului.
Fii primul care comentează