Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Satu Mare – Elevii Scolii Gimnaziale “Lucian Blaga” participa la un nou proiect Comenius

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Secventa de la intalnirea cu conducerea APM
Secventa de la intalnirea cu conducerea APM

Elevii Scolii Gimnaziale “Lucian Blaga” Satu Mare au participat ieri, 3 octombrie, la prima activitate derulată in colaborare cu Agentia pentru Protectia Mediului Satu Mare in cadrul Proiectului Comenius “Nu lua nimic decat fotografiile, lasă doar urme, nu omori nimic decat timpul”.

Din partea agentiei a participat directoarea Elisabeta Bekesy, care a dat explicatii detaliate cu privire la conditiile de mediu din judet unui grup de elevi, insotit de profesoarele Camelia Dumitru si Aurica Matei.

Echipa de proiect

Parteneriatul se derulează pe parcursul a doi ani, incepand cu acest an scolar. Echipa de proiect este constituita din Ioan Gozar, director, Sorana Bojuc, profesoara coordonatoare, profesorii Maria Gozar, Aurica Matei, Rodica Corondan, Camelia Dumitru, Dina Bolba, Ioan Sepetan si Corina Pop. Ei, impreuna cu cei peste o suta de elevi implicati, vor derula pe parcursul celor doi ani activitati specifice de protectie a mediului. ~n perioada urmatoare, un grup de elevi va merge in Polonia pentru a aplica in practica cele invatate.

Obiective

Derulat sub sloganul “Spune-mi si am să uit, invata-ma si am sa-mi amintesc, implica-ma si voi invata” participantii din sapte tari partenere – Polonia, Turcia, Bulgaria, Germania, Spania, Italia – isi propun definirea corecta si concreta prin deprinderile formate la elevi si in comunitate a termenilor specifici ca< reciclare, efect de sera, schimbari climatice. Elevii vor fi implicati in experimente si activitati derulate in colaborare cu diferite institutii. Scolile partenere promoveaza si comunicarea multilingvistică printr-un schimb de activitati culturale, discurs lingvistic si dialog online. Proiectul isi propune, de asemenea, sa aduca elevii in situaţia de a comunica intre ei si sa schimbe informatii despre viata, orasul, istoria si traditiile lor; despre proiectele lor; sa devina mai deschisi spre noi culturi; sa-si cultive deprinderi creative; sa furnizeze informatii de calitate; sa invete sa foloseasca tehnologia si sa acceseze mijloace moderne de comunicare pentru a lua legatura cu partenerii. Prin recunoasterea diversitatii culturale si lingvistice, elevii pot construi legături de prietenie si invata sa respecte alte culturi.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns