Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Serviciile de telefonie mobilă tot mai des reclamate de sătmăreni la Protecţia Consumatorilor

Pinter Maria OPC
Serviciile de telefonie mobilă tot mai des reclamate de sătmăreni la Protecţia Consumatorilor
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
Pinter Maria OPC
Pinter Maria OPC

Mai bine de 100 de sătmăreni au depus reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Satu Mare în cursul anului 2015 pentru servicii de telefonie mobilă, cu precădere la costurile majorate prin semnarea de acte adiţionale. Sinteza activităţii CJPC Satu Mare pe 2015 evidenţiază numărul tot mai mare de sesizări din partea consumatorilor sătmăreni la produsele şi serviciile nealimentare. 459 de reclamaţii din totalul de 565 înregistrate anul trecut au vizat  produse electronice şi electrocasnice şi clauze contractuale la aceste bunuri de folosinţă îndelungată (telefoane mobile, tablete, laptopuri, calculatoare, maşini de spălat, televizoare, plasme, etc.)

Puteti citi continuarea in editia tiparita disponibila la chioscurile de ziare sau in editia electronica (abonament pdf)

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

5 comentarii

  1. Poate ca PROTECTIA CONSUMATORULUI ar trebui sa se sesizeze si in cazul in cae nu ne ajung facturile cu lunile de catre cei care le impart . Am inteles ca cei de la TOTAL POST MAIL SERVICES impart facturile de vodafone dar culmea ca nu prea ajung pe la consumatori. Si ne trezim noi cu penalizari din cauza lor.

  2. Rodica, ma bucur ca mai ai un pic de speranta. Asa e normal.
    Am intrat intr-un magazin si am cerut o pereche de sosete. Erau 2 vanzatoare. Raspunsul a fost ca mi-a aratat directia in care sa le caut. Ele, vanzatoarele , aveau de povestit. In conditiile in care in magazin erau 3 persoane, cu mine cu tot. Iata amabilitatea zdrobitoare a magazinelor din Satu Mare. Pretul abia se vedea, marimea, la fel. Nu le-am mai deranjat pe vanzatoare, sa nu chem smurdul, ca poate le-as fi stresat. Pe asta si mizeaza, pe bunul simt al cumparatorului.
    La Carei, am repetat experienta. Am primit… o tejghea intreaga de sosete.
    Totusi, speranta mea de civilizatie /amabilitate s-a cam rasuflat. A plecat la oaste si n-a mai venit.
    PS. Totusi, mai exista. Rar, dar nu s-a epuizat de tot. (Amabilitatea!)

  3. Raudetot, poate si prin pozitiile noastre , sau ale altora ca noi , prin atitudinea noastra de zi cu zi , vom … misca ceva (sau pe cineva care ar trebui sa vada , dar se face ca nu vede )! Cred ca am avea un cuvant de spus si la sedintele Primariei si a Consiliului local , ca tare mi-e teama ca sant si pe la aceste institutii … bube ! Important este sa NU tacem!

  4. Rodica, trebuie sa te bucuri pentru ca ai gasit pretul! Dar, si daca il gasesti, il citesti foarte greu. Protectia asta a consumatorului nu stiu ce trebuie sa faca, dar nu se misca deloc prin magazine sa caute si ei preturi (pe unde mai sunt?) si de ce nu sunt scrise citet. Nu mai sunt caini in Satu Mare, deci angajatii nu mai au cui sa taie frunze, adicatelea sa nu faca nimic pe bani frumosi. iar la amintitul cel mai mare magazin din Satu Mare, cumparati un aparat electric; daca nu functioneaza, auchan nu il ia inapoi sa se ocupe de el, sa-l schimbe, sa faca ce trebuie. Te trimite pe tine sa te descurci. Nu cred ca mai exista o tara in care clientul sa repare aparatele stricate ale unui magazin. Realul de dinainte il lua inapoi si nici macar nu intreba de ce l-ai dus inapoi. Daca stie cineva o adresa mail a Protectiei Consumatorului, sa ni-o dea si noua. Poate ii mai trezim. Desigur, cu reclamatii reale, nu cu mofturi.

  5. Rog Protectia Consumatorului sa se sesizeze la urmatoarea situatie : o alta smecherie , marca Auchan ; in data de 20.01.2016 , la intrarea in market , promotie la prosoape(role) din hartie , asezate tip insula , trecut pret mare 1 leu si marunt , dupa cifra 1 virgula si 9 (adica 1.90 leu) ! Pai ori e un leu , ori e 1.9 lei ! Cine nu este atent mai ia o teapa , ca doar asa supravietuiesc toate marketurile la noi ! In strainatate nu s-ar fi permis o asemenea …. eroare ! Noi , fraierii ( asa santem luati , daca permitem lucrurile acestea) in loc sa incurajam comerciantii nostri , mergem … alai la Auchan , Kaufland , Lidl ! Am incercat sa sesizez acest aspect in market , dar nu am reusit sa dau de nici un sef pe raionul respectiv ! Opriti furtul si mizeria ce o fac cu noi aceste lanturi de magazine ! Am facut si poze cu telefonul in acest sens , insa nu am posibilitatea sa le trimit (ele au ramas salvate in telefonu meu ).

Lasă un răspuns

IFPLUS NIVELUL DE TRAI ÎN UNGARIA

Sărăcia este în creștere în Ungaria: impactul asupra populației maghiare

Creștere alarmantă a sărăciei în Ungaria: 28% dintre maghiari nu pot face față unei cheltuieli neprevăzute de 100.000 HUF. Află detaliile impactului inflației și tendințelor economice actuale!

This content is for IZ Plus Lunar, IZ Digital+Print, IZ Duminica si IZ Plus 1 An, IZ Plus si Ziarul Digital 1 An, IZ+ si IZ PDF Lunar, IZ+ si IZ PDF 1 An, IZ+ si IZ PDF 3 luni, IZ+ si Tiparit si PDF Lunar, IZ+ si Tiparit si PDF 1 An, IZ+ si Tiparit si PDF 3 Luni, IZ+ si PDF <35 1 Luna, and IZ+ <35 members only.
Log In Join Now