Noutatea este că nu doar școlile eligibile pot depune proiecte, ci și primăriile sau ONG-urile. Această modificare a venit în contextul în care nu au aplicat suficiente școli la precedentele apeluri, pentru a atinge ținta din PNRR.
Din program fac parte și 12 școli din județul Satu Mare. Le enumerăm în cele ce urmează: Școala Gimnazială Berveni (72 de elevi); Școala Gimnazială “Dr. Joseph Szolomayer” Cămin (62); Școala Gimnazială “Fenyi Istvan” Căpleni (66); Școala Profesională “George Coșbuc” Medieșu Aurit (240); Școala Gimnazială “Octavian Goga” Satu Mare (296); Liceul Tehnologic Tarna Mare (108); Școala Gimnazială “Aurel Haiduc” Trip (55); Școala Gimnazială Certeze (29); Școala Gimnazială Cămărzana (16); Școala Gimnazială “Gyorfi Endre” Dobra (42); Școala Gimnazială “Vasile Lucaciu” Lucăceni (29); Școala Gimnazială “Tempfli Jozsef” Urziceni (25).
În cadrul apeluui PNRAS RUNDA a II-a (seria a III-a) – sunt eligibile unitățile de învățământ cum au fost identificate, pe baza datelor din SIIIR din anul școlar 2022-2023, cu prioritate de intervenție medie sau ridicată prin aplicarea a cinci indicatori de vulnerabilitate, respectiv: Procentul profesorilor suplinitori raportat la numărul total al cadrelor didactice din unitatea de învățământ; Rata de absolvire a învățământului gimnazial, definită ca raportul dintre numărul de absolvenți ai clasei a VIII-a și numărul de elevi înscriși în clasa a VIII-a la începutul anului școlar; Raportul dintre numărul elevilor repetenți și în abandon școlar și numărul total de elevi din învățământul gimnazial; Rata de participare a absolvenților învățământului gimnazial la Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a, definită ca raportul dintre numărul absolvenților învățământului gimnazial care participă la examen și numărul total al absolvenților învățământului gimnazial; Procentul absolvenților de clasa a VIII-a care au obținut note sub 6 la Evaluarea Națională din total participanți la evaluare.
Fii primul care comentează