Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Update: Situaţie rezolvată de DAS, în urma unui articol în Informaţia Zilei

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

UPDATE:

În urma materialului publicat în Informaţia Zilei din data de 29 octombrie, “Dosar nepreluat de DAS pentru câteva minute de întârziere”, instituţia vizată a venit cu precizări pe care le vom publica mai jos. Menţionăm că situaţia semnalată a fost până la urmă rezolvată, Paul Valeria va beneficia de ajutor de încălzire, ne asigură Adrian Bălaj, directorul Direcţiei de Asistenţă Socială Satu Mare.

“Direcţia de Asistenţă Socială Satu Mare are o comunicare deschisă şi transparentă cu cetăţenii prin mai multe mijloace de comunicare. Programul instituţiei şi cel privind preluarea cererilor pentru diverse beneficii sociale este comunicat şi mediatizat din timp, astfel încât beneficiarii să aibă posibilitatea de a completa cererile şi actele care trebuie depuse. Cu privire la cele relatate în articolul publicat în cotidianul Informaţia Zilei, ediţia de vineri, 29 octombrie, specificăm faptul că programul la ghişeul cu publicul este până la 13.30, oră după care urmează prelucrarea datelor şi înregistrarea acestora în sistem, astfel încât până la finalizarea programului de lucru să fie încheiată procedura de prelucrare. Cu toate acestea, având în vedere situaţia socială a beneficiarului la care faceţi referire în articol, în cursul zilei de vineri, colegii noştri s-au deplasat la locuinţa acestuia pentru a remedia neînţelegerea creată. Pe această cale facem un apel către toţi beneficiarii care doresc să obţină ajutorul de încălzire să ţină cont de programul de depunere care este anunţat din timp, prin toate mijloacele de comunicare şi prin intermediul presei locale.” 

 

 

Joi ne-a contactat în redacţie un om necăjit, Szekely Emeric din Botiz. Dânsul a dorit să depună la Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) Satu Mare dosarul de ajutor de încălzire pentru fiica sa, persoană cu dizabilităţi, domiciliată în Satu Mare, dar a fost refuzat, pe motiv că a întârziat câteva minute.

“Am fost de mai multe ori pentru depunerea dosarului la DAS pentru fiica mea, Paul Valeria Juliana. De fiecare dată mi s-a mai spus să aduc un act. Acum am venit cu bicicleta din Botiz, dar am ajuns la ora 13,50. Doamnele de acolo nu au mai vrut să-mi preia dosarul pentru că au spus că lucrează până la ora 13,40. Fiica mea are un venit de 375 de lei pe lună, pensie de handicap. Eu am preluat creşterea nepotului, în plasament.
Suntem săraci, cum ne vom descurca? Ajutorul însemna totuşi un venit, cei de la DAS nu au milă!”, ne-a relatat Szekely Emeric.

De la DAS am fost informaţi că programul cu publicul s-a încheiat la ora 13,50 iar dosarul va putea fi preluat în noiembrie, pentru următoarele 4 luni de iarnă. Cererile s-au putut prelua în perioada 18 – 28 octombrie 2021.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

1 comentariu

  1. 13, 40? 13, 50? Cine dracu a făcut programele acestea? de ore întregi nu s-a auzit??? Dacă este ceva în folosul omului, nu trebuie să ne străduim să dăm? trebuie să umilim oamenii pentru că la noi e pixul și decizia? Credeți că lumea se duce de prea mult bine să ceară ajutor? Și dacă angajatele ar sta o oră în plus ar cădea cerul pe ele? Dar, asta e, fiecare pretinde salariu, dar partea cu munca mai poate aștepta. De conștiință nu mai beneficiem!

Lasă un răspuns