Image 1
Image 2

REGINA SPRÂNCENELOR

Anastasia Soare, în clasamentul Forbes SUA al celor mai bogate femei 

Anastasia Soare, în clasamentul Forbes SUA al celor mai bogate femei 
Anastasia Soare deține o întreagă rețea mondială de saloane de frumusețe, precum și o linie de cosmetice care sunt distribuite în peste 3.000 de magazine în toată lumea.  În România, brandul româncei funcţionează în sistem de franciză, prin intermediul a patru saloane  – trei în București și unul în Constanța.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Născută în Constanța, antreprenoarea a emigrat în Statele Unite ale Americii în 1989 și s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills, unde a observat că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor.
Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat, identificând o nișă pe care ulterior a dezvoltat-o și care i-a adus popularitatea.
În anul 2000, antreprenoarea reușea să introducă pe piață prima sa line de produse cosmetice destinate sprâncenelor.

 

„Mi-am lăsat familia și țara în care am crescut și am ajuns într-un loc în care nu cunoșteam pe nimeni, nici măcar limba nu o puteam vorbi”, preciza Anastasia Soare, în urmă cu câțiva ani, în presa internațională.
În anul 2014, Anastasia Beverly Hills (ABH) lansa o gamă extinsă de produse cosmetice, care a atras atenția unor celebrități importante de la Hollywood, printre care Oprah, Kim Kardashian, Amal Clooney, Naomi Campbell și Jennifer Lopez.
În anul 2023, fondatoarea și CEO‑ul companiei Anastasia Beverly Hills se clasează pe locul 31 în clasamentul Forbes SUA al celor mai bogate antreprenoare self-made din America, cu o avere estimată la 790 de milioane de dolari, în creștere cu aproximativ 20% de la 660 de milioane de dolari, în 2022.

 

„Regina Sprâncenelor” este mai bogată decât multe vedete de talie mondială, precum Kylie Jenner, Madonna, Taylor Swift sau Beyonce. Soare deține în portofoliul său o întreagă rețea globală de saloane de frumusețe, precum și o linie de cosmetice care sunt distribuite în peste 3.000 de magazine în toată lumea.
Afacerea Anastasia Beverly Hills funcţionează în țara noastră în sistem de franciză, prin intermediul a patru saloane: trei în Capitală (Radisson, Dorobanți și Băneasa) și unul în Constanța, în cadrul cărora se comercializează şi produsele Anastasia Beverly Hills.
Ea a pus bazele brandului său pe o tehnică personală de modelare a sprâncenelor, cunoscută sub numele de metoda Golden Ratio.

 

Datorită acestei abordări inovatoare, Anastasia Soare a devenit cunoscută și apreciată pretutindeni în lume. Ea a transformat îngrijirea sprâncenelor într-un pilon central al afacerii sale de multe sute de milioane de dolari.
„Înainte de a începe afacerea, oamenii veneau la mine cu pozele celebrităților și îmi arătau ce fel de sprâncene doreau. Pur și simplu, nu ar fi funcționat în acest mod. Toată lumea are un tip de sprânceană, un ton de piele și o structură osoasă diferită, iar eu am vrut să le ofer cea mai bună versiune a lor”, a povestit antreprenoarea pentru Forbes SUA.

 

Fiica sa, Claudia Soare, este mai pregătită ca niciodată să preia „coroana” și să conducă imperiul construit de mama sa.
Cunoscută și sub numele de Norvina, Claudia și-a lansat propria linie de make-up în cadrul brandului mamei sale.
Președintele și directorul de creație al companiei, fiica Anastasiei și-a construit prezența în online separat de brandul său și a reușit să câștige milioane de fani.
Acestea sunt doar trei dintre femeile care au contribuit la punerea României pe harta lumii. Lista este, cu siguranță, mai lungă, poveștile mult mai ample iar datoria noastră este să le descoperim pe aceste femei, să conștientizăm efortul depus în dezvoltarea societății și să păstrăm vie memoria lor pentru cât mai mult timp.

 

 

CITEȘTE ȘI:

 

Cum să îndrepăm greşelile în materie de machiaj

 

 

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with