Image 1
Image 2

COMERȚ ONLINE

Calvin Klein introduce campania pentru Toamna 2023

Pentru toamna anului 2023, Calvin Klein redefinește senzualitatea prin scene încărcate de emoție și ludic.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

 Alexa Demie și Kid Cudi, la început de colaborare cu brand-ul, se alătură ambasadorilor JENNIE, Jung Kook și Kendall Jenner, și sunt surprinze în ipostaze care redau felul lor unic de a-și exprima senzualitatea, încrederea și pofta de viață din perspectiva Calvin Klein. Imaginile realizate de Inez & Vinoodh dezvăluie lumea individuală a fiecărui talent, amplificată prin medii singulare și coloane sonore selectate astfel încât să înfățișeze autenticitatea puternică a fiecăreia. Luată separat, fiecare scenă vorbește despre o poveste de încredere profundă; în ansamblu, campania întruchipează artistic toate fațetele Calvin Klein.

Alexa Demie este îndrăzneță și seducătoare în noile modele de lenjerie Calvin Klein. JENNIE își amplifică încrederea în sine într-un mix de look-uri casual și rafinate cu lenjerie intimă și blugi. Jung Kook canalizează energia ludică în timp ce se mișcă ca și cum nimeni nu s-ar uita, purtând blugi clasici Calvin Klein. Kendall Jenner își amplifică feminitatea cu îmbrăcămintea pentru femei Calvin Klein. În același timp, asertiv și relaxat, Kid Cudi evocă o stare creativă și relaxată în lenjerie și blugi Calvin Klein.

Colecțiile Toamna 2023 consolidează codurile de design Calvin Klein: minimal, modern și senzual. Fie că este vorba despre lenjerie, blugi sau alte produse de îmbrăcăminte, acest sezon prezintă piese elevate,  care sunt esențiale pentru fiecare garderobă, pentru fiecare stil de viață. Siluetele clasice sunt actualizate cu țesături noi și croieli modernizate, și sunt completate de cele mai fresh modele de bijuterii și ochelari Calvin Klein. Rezultatul este o expresie a stilului fără efort, conectat cu modul în care ne trăim viața astăzi.

Produsele Calvin Klein din colecția Toamna 2023 sunt disponibile în magazinele Calvin Klein Underwear din ParkLake Shopping Center, Băneasa Shopping City și în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța.

Credite Campanie: Regizată și fotografiată de Inez & Vinoodh

Credite Editoriale:  Calvin Klein
Social: @calvinklein

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.

Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with