Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

SĂNĂTATEA NOASTRĂ

Condimentele care pot îmbunătăți sănătatea creierului

Condimentele care pot îmbunătăți sănătatea creierului
Îngrijirea corpului, practicarea de activități fizice și alimentația sănătoasă sunt la fel de importante ca și menținerea unei bune sănătăți a creierului.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Acasa
Asculta acest articol

Cu toții ne dorim să fim sănătoși, însă, pe măsură ce îmbătrânim, este absolut firesc ca și creierul să îmbătrânească. Una dintre cele mai bune modalități de a îmbunătăți sănătatea creierului este cu ajutorul alimentației.

Expertul în alimentație și fondatorul Seasoned Pioneers, Matt Webster, a enumerat patru dintre cele mai bune condimente care pot îmbunătăți sănătatea creierului.

 

 

Ghimbir. Nu doar că ghimbirul ajută la îmbunătățirea sănătății digestive, dar este, de asemenea, un condiment eficient atunci când vine vorba de sănătatea creierului. Ghimbirul conține sute de substanțe fitochimice, care protejează împotriva stresului oxidativ, conform Bristol Live.

Stresul oxidativ poate accelera procesul de îmbătrânire și se crede că este unul dintre factorii cheie ai bolii Alzheimer.

 

 

Un studiu a arătat că ghimbirul poate îmbunătăți funcția cognitivă și poate îmbunătăți capacitatea de a memora. Un alt studiu a indicat că ghimbirul este un posibil stimulator cognitiv, în special pentru femeile de vârstă mijlocie.

Alte beneficii ale ghimbirului: Protejează creierul de daunele cauzate de radicalii liberi; Poate ajuta la încetinirea evoluției bolii Alzheimer ; Crește nivelul de serotonină și dopamină (nivelurile scăzute ale acestor substanțe chimice au fost legate de depresie).

 

 

Turmeric. Acest condiment este bogat în nutrienți. Curcumina se mândrește cu proprietăți neuroprotectoare care ajută la îmbunătățirea memoriei, la reducerea ceții cerebrale și la îmbunătățirea cogniției. Studiile au arătat că curcumina stimulează nivelurile hormonului de creștere BDNF, care este redus la pacienții cu Alzheimer. Conform unui studiu, curcumina are, de asemenea, un posibil rol în prevenirea și tratarea bolii Alzheimer. Alte cercetări arată că curcumina are proprietăți importante, cum ar fi cele antioxidante, antiinflamatorii, antimicrobiene, antitumorale și antiîmbătrânire.

 

 

Scorțișoară. Scorțișoara este plină de antioxidanți care previn acumularea de proteine în creier legate de Alzheimer și Parkinson. Acest condiment este, de asemenea, bogat în antioxidanți care protejează creierul de daunele legate de stres.

 

 

Piper negru. Piperul negru, unul dintre cele mai utilizate condimente la nivel mondial, este, de asemenea, extraordinar pentru sănătatea creierului. Principalul său compus medicinal, piperina, este plin de antioxidanți. Acești antioxidanți protejează celulele sănătoase ale creierului de deteriorare.

 

CITEȘTE ȘI:

 

Cum să gestionăm eficace mirosurile neplăcute în spațiile de locuit comune

Ciornă automată

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns