
Un client obișnuit al unei carmangerii din Cluj-Napoca a fost surprins și nemulțumit de o nouă taxă impusă de local: “taxa de cuptor”. Această taxă suplimentară a fost adăugată la comanda sa obișnuită de mâncare, o modificare neașteptată care l-a lăsat pe client uimit și indignat la momentul plății.
Bărbatul, obișnuit să plătească în jur de 20 de lei pentru o porție de ceafă cu cartofi prăjiți, a fost șocat să constate că prețul final pentru o altă comandă similară a crescut substanțial din cauza acestei taxe neobișnuite. “Am decis să cumpăr piept grill cu cartofi. Prețul final a fost de 27 de lei… doamna de la casă mi-a spus despre noua taxă de cuptor de 8 lei. Este incredibil! Parcă încep să taxeze și furculița și cuțitul, sau chiar și scaunul pe care stai”, a relatat clientul.
Conform declarațiilor Raluca Rus, directorul Carmangeriei Moldovan, această taxă a fost introdusă urmare a unei recomandări de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC). Schimbarea a venit după anularea vechilor meniuri și extinderea ofertei. “Nu este legată de prețul gazului, ci de extinderea gamei de produse. Nu puteam să prăjim piept de pui lângă ceafă marinată”, a explicat Rus, justificând astfel taxa suplimentară.
Deși carmangeria are dreptul de a impune taxe noi ca afacere privată, această decizie a atras critici severe din partea clienților. Unii dintre ei susțin că aceste măsuri ar putea conduce la pierderea clientelii fidelize.
Sursa Stiri de Cluj
Fii primul care comentează