Image 1
Image 2

Electrica Furnizare atrage atenţia asupra unor practici înşelătoare. Fii informat!

Electrica Furnizare atrage atenţia asupra unor practici înşelătoare. Fii informat!
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Compania Electrica Furnizare atrage atenţia clienţilor săi asupra riscurilor de a fi expuşi unor practici înşelătoare intensificate în ultima perioadă. Electrica Furnizare susţine dezvoltarea unui mediu concurenţial şi consideră esenţial ca, odată cu liberalizarea pieţei de energie electrică, clienţii să îşi poată alege furnizorul potrivit, în condiţiile în care sunt corect informaţi.

În acest sens, Electrica Furnizare informează clienţii asupra faptului că ar putea fi căutaţi la domiciliu de “agenţi de vânzări” care, sub pretextul existenţei unui risc de oprire a furnizării energiei electrice, recomandă consumatorilor încheierea de noi contracte cu un alt furnizor. În unele cazuri, clienţii sunt dezinformaţi cu privire la situaţia financiară a companiei Electrica Furnizare, iar în altele este invocată valabilitatea depăşită a contractului actual de furnizare a energiei şi obligativitatea de a încheia un alt contract.

Vă reamintim, pe această cale, că un contract încheiat are o perioadă de valabilitate nedeterminată, doar ofertele fiind cele care sunt actualizate în momentul expirării lor.

Pentru a veni în sprijinul clienţilor, Electrica Furnizare le recomandă acestora o serie de acţiuni menite să preîntâmpine situaţiile descrise mai sus:

• Solicitarea legitimaţiei de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informaţiile prezentate de acesta cu privire la identitatea şi compania pe care o reprezintă;

• Accesarea site-ului www.electricafurnizare.ro pentru a fi la curent cu activităţile desfăşurate de companie;

• Citirea cu atenţie a conţinutului tuturor documentelor prezentate; în cazul particular al reînnoirii ofertei din contractul pentru furnizarea de alte utilităţi sau servicii, care sunt pe diverse perioade determinate, este important pentru clienţi să parcurgă cu atenţie materialele puse la dispoziţie, să verifice toate bifele din documentele prezentate, astfel încât să evite semnarea în acelaşi timp şi a unui contract de furnizare a energiei electrice, fără ca aceştia să fi solicitat sau să fi dorit acest lucru;

• Verificarea modului în care sunt folosite datele cu caracter personal şi documentele pe care clienţii le pun la dispoziţia agenţilor de vânzări;

Contactarea Electrica Furnizare:
→ prin intermediul formularului de contact online, care poate fi accesat la link-ul: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/;
→ la numărul de telefon 0244.406.006 (număr cu tarif normal);
→ utilizând funcţia chatbot disponibilă pe site-ul electricafurnizare.ro;
→ prin aplicaţia MyElectrica;
→ în centrele de relaţii cu clienţii;

Pentru orice informaţii referitoare la ofertele companiei, la activităţile desfăşurate de reprezentanţii acesteia, cât şi pentru sesizări referitoare la presupuse încălcări ale legii.

Electrica Furnizare le mulţumeşte clienţilor pentru încrederea acordată şi îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurenţiale pentru a putea lua măsurile cores-punzătoare.

1 comentariu

  1. Dacă sunteţi o firmă serioasă ,cum v-am considerat , cum să nu fie duşi in eroare consumatorii când nu sunteţi in stare ,măcar , să emiteţi facturile la timp ? Ce să creada consumatorii, suntem aproape în iulie şi nu au primit facturi din ianuarie….!!!?? Este vorba de facturile la gaze .

Lasă un răspuns

ISTORIE LOCALA

Pistol ascuns în perete, găsit în subsolul Muzeului Judeţean

Pistol ascuns în perete, găsit în subsolul Muzeului Judeţean.După cum am mai scris, sediul Muzeului Judeţean Satu Mare din Bulevardul Vasile Lucaciu este în plină renovare. În timpul lucrărilor, un zidar a descoperit, ascuns într-o firidă din beci, un pistol ruginit. Arma era în spatele unor cărămizi nelipite cu mortar, ci doar tencuite pe exterior.