Image 1
Image 2

Fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă propune măsuri pentru siguranţa rutieră.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Fostul ministru al Transporturilor, preşedintele USR Cătălin Drulă propune câteva măsuri pentru siguranţa rutieră.

El îi lansează o provocare premierului PSD, Marcel Ciolacu ”ca dincolo de disputele politice, să implementeze aceste măsuri de siguranţă rutieră, începând din prima zi a sesiunii parlamentare”.

Potrivit unui comunicat de presă al USR, Drulă vrea montarea de radare fixe. De asemenea, el cere ca poliţia să poată amenda „n baza imaginilor înregistrate de camera de bord.

” PNRR. Am prevăzut montarea a 1000 de radare fixe + achizţionarea a 300 de radare mobile şi 500 de camere video. Proiectul bate pasul pe loc. Sunt 367 milioane de euro disponibili pentru proiecte de siguranţă rutieră şi control. Oprirea încercărilor de slăbire a legislaţiei rutiere în parlament. OG 1/2022 este încă în proces de masacrare cu portiţe pentru şmecheri. (…) Adoptarea legii iniţiate de colegii mei care permite Poliţiei să dea amenzi pe baza înregistrărilor video realizate de camerele de bord,” se arată în comunicatul USR.

În plus, liderul USR vrea măsuri de calmare a traficului.

 ”Oprirea proiectelor ucigaşe (dar percepute de politicieni ca populare) de lărgire a drumurilor naţionale prin localităţi şi înlocuirea cu soluţii moderne de sec. 21. (…) Proiectare a străzilor cu siguranţa rutieră în minte, nu pentru a maximiza viteza autovehiculelor. Strada trebuie să protejeze din proiectare utilizatorii vulnerabili, pietonii, cicliştii. Măsuri de calmare a traficului, treceri de pietoni supraînălţate, bumpere pentru reducerea vitezei, semafoare cu buton la toate trecerile de pietoni peste mai mult de 2 benzi de circulaţie, suprailuminare, pinteni de protecţie ai colţurilor de străzi.

Pentru lung parcurs, soluţia este cea pentru care mă lupt de mai bine de 10 ani: o reţea de drumuri moderne (autostrăzi, drumuri expres). Ne apropiem în sfârşit de 1000km de drumuri rapide. E nevoie de minim 2000 ca să ajungem într-o zonă de semi-decenţă pentru acoperirea României.” mai precizează sursa citată.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with