
Un hotel din Singapore oferă o soluție originală pentru turiștii ale căror planuri de vacanță sunt perturbate de ploaie: le rambursează o parte din costurile cazării. Acest program inovator, numit „Rain Resist Bliss”, este lansat de InterContinental Singapore pentru a veni în ajutorul oaspeților care se confruntă cu vremea neplăcută.
Într-o țară în care plouă în medie 171 de zile pe an, hotelul a dezvoltat acest pachet special pentru a compensa turiștii în situația în care planurile lor de călătorie sunt influențate de ploaie. Ideea a apărut în urma unei discuții informale despre călătoriile de lux, când unul dintre prieteni a glumit spunând că „garanția vremii bune” ar fi un adevărat lux. Astfel, s-a conturat conceptul unui pachet de asigurare împotriva ploilor.
Cu toate acestea, pentru a beneficia de rambursare, turiștii trebuie să îndeplinească anumite criterii. Hotelul InterContinental nu va restitui banii la fiecare ploaie, ci doar în cazurile în care durata ploii depășește 120 de minute într-un interval de 4 ore pe timp de zi. De asemenea, pachetul este valabil doar pentru cei care aleg să se cazeze în apartamentele de lux ale hotelului, care pornesc de la prețul de 850 de dolari singaporezi (echivalentul a aproximativ 584 de euro) pe noapte.
În cazul în care aceste criterii sunt îndeplinite, oaspeții vor primi o rambursare sub formă de voucher, echivalentul unei nopți de cazare în aceeași categorie de cameră. Această sumă trebuie cheltuită în termen de 6 luni, exclusiv în cadrul hotelului InterContinental Singapore.
Fii primul care comentează