Image 1
Image 2
Postare ( Sablon)

Lideri ai comunităţii de afaceri din Romania vorbesc despre importanţa unui premiu EFFIE

Sigla Informatia Zilei
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Lansată în luna aprilie a acestui an, campania de comunicare a premiilor EFFIE 2012 reuneste liderii comunităţii de afaceri din Romania care vorbesc despre recunoaşterea contribuţiei comunicarii la atingerea obiectivelor de business, scrie adevarul.ro.

În realitate, numele EFFIE este o abreviere , derivat din cuvântul eficacitatea. Premiile Effie sunt Marketing Communications dat acordă anual de către Effie Worldwide, Inc, o organizatie non-profit , pentru  a încuraja eficienţa între industria de marketing de comunicaţii prin educaţie şi recunoaşterea.

 

Gala Effie va avea loc la 4 iunie 2012

Lansată în luna aprilie a acestui an, campania de comunicare a premiilor EFFIE 2012 reuneste liderii comunităţii de afaceri din Romania care vorbesc despre recunoaşterea contribuţiei comunicarii la atingerea obiectivelor de business.

Top managerii marilor companii ale caror lucrări au fost laureate în anii precedenţi, îşi exprimă punctul de vedere asupra festivalului EFFIE, demonstrând astfel că premiile eficienţei în comunicare nu sunt doar un eveniment al industriei de publicitate.

„De-a lungul anilor, am remarcat că trofeele EFFIE stau la loc de cinste atat în rafturile de premii ale agenţiilor de publicitate, cât şi în birourile şi sălile de conferinţă ale clienţilor. Campania celei de-a noua ediţii a festivalului EFFIE România reuşeşte să explice contribuţia comunicării la atingerea obiectivelor de business prin vocea liderilor unora dintre cele mai importante companii din Romania”,  a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, Presedintele Comitetului de Organizare EFFIE 2012.

„Campania Effie 2012 a fost concepută cu scopul de a dezvolta şi transforma actuala platformă de succes în marcomm a competiţiei, într-o adevarată provocare pentru întreaga lume de afaceri. Pentru că Effie este o combinaţie extraordinară de creativitate şi solutii de comunicare ce pornesc de la obiective de business“, a spus Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Erickson, agentia care a dezvoltat campania EFFIE 2012.

Campania de comunicare se va derula în presă, radio, outdoor, online şi B2B in perioada 18 Aprilie – 4 Iunie 2012 şi a fost dezvoltată de McCann Erickson România, în baza deciziei Comitetului de Organizare EFFIE din 2010 prin care agenţia câştigatoare de Grand EFFIE a unei ediţii este invitată să dezvolte campania de comunicare pentru competitia anului viitor.

Postare ( Sablon)
Postare ( Sablon)

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns