În ziarul nostru din data de 14 februarie 2020, am redat o sesizare formulată de doamna Renata Bârsan, cea care a adus o serie de reproșuri serviciilor oferite de reprezentanții spațiului de joacă ”Orășelul copiilor”.
Reclamanta susținea că în cadrul petrecerii organizată pentru fiica sa, mâncarea servită a fost rece, că s-a servit bulion în loc de ketchup și că din tortul aniversar de un kilogram, au fost serviți numai copiii iar atunci când a mai cerut tort, i s-a spus că nu mai este dar că supraveghetoarele și-au pus în farfurii.
În urma acestor declarații, doamna Cristina Dina, reprezentanta locului de joacă ”Orășelul copiilor” face următoarele precizări: la mâncarea servită în incinta spațiului de joacă nu se servesc sosuri, iar sosul servit în acest caz a fost cumpărat chiar de soțul doamnei Bârsan; mâncarea a fost servită rece deoarece Renata Bârsan a cerut amânarea momentului prevăzut în desfășurător și astfel cu toate că mâncarea a ajuns caldă și la timp, din cauza amânării cerute, preparatele s-au răcit; în ceea ce privește problematica tortului, Cristina Dina a declarat că s-a tăiat câte o felie de tort de aproximativ 100 de grame, pentru fiecare copil. Fiind 10 copii, la un calcul simplu, reiese totalul de 1 kilogram.
După cum susține Cristina Dina, era vorba despre copii mari, de 10-12 ani, motiv pentru care nu au putut fi serviți cu câte o bucățică mică de tort. Reprezentanta spațiului de joacă spune că a încercat să o înțeleagă pe Renata Bârsan, și să mai facă câteva feliuțe mai mici, însă chiar și așa nu a ajuns pentru toți invitații. Mai mult, cea din urmă a refuzat să plătească decorul tortului pe motiv că în decor nu a fost introdus și numele aniversatei.
Pentru conformitate, redăm textul trimis de Cristina Dina, administrator Orașul Copiilor:
“Doresc să fac precizarea că am înțelegere și toleranță pentru cei care din grabă sau nerăbdare omit să citescă un contract rând cu rând și semnează. Tocmai de aceea, pentru o mai bună înțelegere a ofertei noastre am simplificat un contract de 5 pagini într-o fișă de eveniment unde se regăsește oferta noastră pentru o petrecere, punctată clar fără ambiguități.
Am prezentat redacției IZ fișa de eveniment semnată de doamna Renata Bârsan unde la punctele 1 și 2 există foarte clară precizarea ofertei de mâncare și de tort pentru copii. Așadar, oferta noastră nu conține sos pentru cartofi, deci nu aveam cum să-i oferim ”un sos cu gust de bulion”, având în vedere că nu oferim sos.
Cât privește tortul, doamna a cerut să fie minimul necesar pentru copii, lucru notat pe fișa dumneaei de petrecere. Când i s-a comunicat de la cofetărie că decorul necesită o cantitate mai mare de marțipan care trage la cântar, a refuzat categoric să achite ceva pentru tort, amintindu-ne că oferta noastră include porția copiilor și ea nu dorește nimic în plus. Nici până acum nu a achitat decorul tortului care, conform ofertei revine părintelui. Doamna nu a solicitat certificatul de calitate. Evident că nu era o problemă să îl oferim având în vedere că avem contract cu una din cele mai mari cofetării din oraș. Din pozele pe care le-am prezentat redacției se poate vedea dimensiunea feliei de tort și decorul tortului. Pentru echipa din Orașul Copiilor mulțumirea și zâmbetul copiilor care vin la noi este cel mai important obiectiv.”
2 comentarii
Probabil d-na Renata ere intr-o perioada mai delicata…..
Am stiut eu ca doamna reclamanta e o “tuihose”. Nimeni nu risca pierderea clientelei pentru o felie de tort. Poate ca doamna va invata ceva din toate astea, desi ma cam indoiesc.