Image 1
Image 2

SONDAJ: Este bine că se limitează publicitatea audiovizuală pentru jocurile de noroc şi pariuri?

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Miercuri, Senatul a adoptat proiectul care vizează limitarea publicităţii audiovizuale pentru jocurile de noroc şi pentru pariurile sportive. S-au înregistrat 80 de voturi “pentru” şi două abţineri. Camera Deputaţilor este for decizional.

Senatorii au votat pentru permiterea reclamelor între orele 23.00 şi 6.00, iar reclamele outdoor nu pot depăşi 30 de metri pătraţi. Au fost votate şi amendamentele propuse de liberali, precum cel care permite, în intervalul orar 6,00 – 23,00, “inserturile grafice ale mărcii, siglei sau altui simbol prin care se poate identifica titularul mărcii”, însoţite de mesajul “Fii responsabil” şi de interdicţia participării la jocurile de noroc a persoanelor sub 18 ani.
Un alt amendament adoptat prevede că “formele de publicitate exterioară sunt permise dacă dimensiunile materialelor publicitare nu depăşesc, în mod individual, o suprafaţă de 30 de metri pătraţi” şi nu promovează premii în bani sau bunuri materiale.

A fost admis amendamentul propus de senatorul UDMR de Satu Mare, Turos Lorand, care stipulează “interzicerea oricărei forme de comunicare comercială audiovizuală pentru activităţile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalităţi ale vieţii publice, culturale, ştiinţifice, sportive ori de alte persoane care, datorită celebrităţii lor, pot încuraja activităţile de jocuri de noroc şi pariuri sportive”.

Întrebarea noastră este:

Sorry, there are no polls available at the moment.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with