Image 1
Image 2
Acasa

Retailerul polonez se extinde pe piața locală

Zabka lansează lanțul său de supermarketuri în România și pregătește angajări masive

Zabka lansează lanțul său de supermarketuri în România și pregătește angajări masive
Zabka are planuri ambițioase de extindere pe piața locală, urmărind să dezvolte o rețea de 200 de magazine de proximitate
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

 

Un nou lanț de supermarketuri face apariția în România, pregătindu-se pentru angajări în masă. Cel mai mare retailer de proximitate din Polonia a demarat procesul de recrutare pentru echipa managerială în România. Zabka are planuri ambițioase de extindere pe piața locală, urmărind să dezvolte o rețea de 200 de magazine de proximitate, conform informațiilor Economica.net.

 

Froo România, compania prin care Zabka va opera aceste magazine, este în căutare de Technical Manager, conform unui anunț de recrutare. Acest rol va implica responsabilități în implementarea standardelor tehnice și de funcționare pentru noile magazine și locații, conform sursei menționate.

 

Cu o prezență vastă de peste 10.000 de magazine, servicii de livrare la domiciliu, soluții digitale și peste 3 milioane de clienți zilnici, Grupul Żabka este unul dintre liderii europeni în retailul de proximitate modern, angajând peste 10.000 de persoane, conform Profit.ro.

 

Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care Zabka urmează să achiziționeze un pachet majoritar de părți sociale în cadrul distribuitorului de bunuri de larg consum DRIM Daniel Distribution FMCG, în luna aprilie.

 

Reprezentanții companiei au declarat că intrarea Grupului Zabka pe piața din România este rezultatul unei dezvoltări consecvente a conceptului și a ecosistemului de convenience, cu potențial de extindere pe piețele europene. Expansiunea internațională se înscrie în strategia de creștere adoptată de Grup în 2021, iar obiectivul principal, după obținerea aprobărilor pentru tranzacție, este continuarea dezvoltării accelerate a DRIM. Aceasta este determinată de combinarea poziției solide pe piață a DRIM cu expertiza în retailul de proximitate și puterea financiară a Grupului Żabka.

 

CITEȘTE ȘIAfacere păguboasă cu tichete de vacanţă. Prejudiciu de 170.000 lei pentru un lanţ de magazine din judeţ

Ciornă automată

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns