Image 1
Image 2

IFPLUSPIERDERI DE 112 MILIARDE DOLARI

Americanii cheamă vânzătoarele înapoi la casă și tejghea

Eliminarea casierițelor încurajează furtul care adăugat la erorile de sistem se ridică la pierderi de patru procente.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

Dacă în Europa continuă înlocuirea casierelor din magazine cerând cumpărătorilor să-și scaneze singuri produsele în America sunt chemate înapoi vânzătoarele. Companii precum Target, Walmart și Casco își regândesc strategiile privitoare la a permite clienților să-și scaneze și să plătească ei singuri achizițiile.

 

Potrivit unui studiu realizat de firma de consultanta Catalina, 38% din casele supermarketurilor din SUA functioneaza in prezent fara personal. Ani de zile, americanii au fost obișnuiți ca angajații să-și împacheteze sacii de cumpărături și să-i aducă la mașini. Acum trebuie să facă treaba complet singuri. Acest lucru îi frustrează pe clienți și există o mulțime de comentarii cinice, mai ales pe rețelele de socializare.
În plus, supermarketurile acuză tot mai mult oameni nevinovați de furt.

 

Companiile acordă o atenție deosebită aici: în primul rând scăderea mărfurilor, inclusiv furtul, îi îngrijorează pe investitorii în companii care sunt adesea listate la bursă. În general, potrivit estimărilor asociației industriale NRF, comercianții cu amănuntul din SUA au pierdut peste 112 miliarde de dolari anul trecut, iar anul acesta cifra pierderilor va fi și mai mare.

 

„Prin introducerea caselor cu autoservire, companiile doresc în primul rând să economisească costurile cu forța de muncă”, explică consultantul David Marcotte de la Kantar Consulting. Dar sistemele sunt predispuse la erori. Contracția este cauzată de bunuri nedeteriorate și furt, în cazul în care produsele sunt trecute intenționat pe lângă scaner. Erorile la check-out și alți factori la checkout joacă, de asemenea, un rol.

 

„Dacă scăderea este, în mod normal, de două procente, atunci scăderea acceptată în cazul comenzilor cu autoservire din cauza erorilor clienților, erorilor de sistem și fraudei intenționate este de patru procente”, rezumă controlorii. Și aceasta este acum pur și simplu o pierdere prea mare pentru multe piețe.Clienții neobservați și frustrați ar putea, de asemenea, să distrugă sistemele. „La Dollar General, lipsa angajaților duce la o lipsă de supraveghere. Și fără supraveghere, potențialul de pierderi crește rapid.”
În urma acestor verificări concluzia este că nu vor exista magazine care să se lipsească complet de personal la casă.

 

Dacă în America tendința este să se revină la plata la casă, în Germania se intensifică schimbarea vânzătoarelor, dar se păstrează și personal de casă. În același timp lanțul britanic de supermarketuri de lux Booths merge mult mai departe dorind să desființeze complet casele cu autoservire în 26 din cele 28 de magazine ale sale.

 

În plus s-a constatat că pentru persoanele în vârstă cumpărăturile sunt mai mult un eveniment social decât pentru cumpărătorii mai tineri care nu vor să-și piardă timpul la cumpărături, dar care sunt predispuși și la furt.

 

De asemenea vânzătorul uman spre deosebire de casa automată ajută la vânzări, verifică produsele, salută clienții, dar observă și personale care intenționează să fure.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with