Image 1
Image 2

BRAT organizează seminarii pe teme de strategii media

Biroul Roman de Audit Transmedia a demarat seria de seminarii gratuite pentru specialisti in comunicare
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol
 Biroul Roman de Audit Transmedia a demarat seria de seminarii gratuite pentru specialisti in comunicare
Biroul Roman de Audit Transmedia a demarat seria de seminarii gratuite pentru specialisti in comunicare

Rapoartele biroului reprezintă reperul sigur și credibil pentru decizii ce implică industria media

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) organizează seminarii specializate dedicate industriilor cu scopul de a oferi pregătire profesională pentru planificarea strategiilor de comunicare, marketing și branding.

Primul seminar a avut loc în 25 septembrie, la Hotel Hilton din Capitală și a fost dedicat sectorului financiar-bancar și de asigurări.

Metode concrete utilizate în realizarea strategiilor de media

În 25 septembrie 2014, www.brat.ro” Biroul Român de Audit Transmedia a demarat seria de seminarii gratuite pentru specialiști în comunicare, marketing și branding din diverse industrii. Primul seminar a avut tema “Tehnici de utilizare a cercetării media în strategiile de marketing, branding și comunicare pentru domeniul financiar, bancar și al asigurărilor” și a avut loc la Hotel Hilton (Sala Marcu), din București reunind aproximativ 20 de participanți.

“O campanie de media este eficientă dacă folosește date de audiență exacte, indicatori de performanță adecvați și instrumente moderne de evaluare. De aceea am demarat această serie de seminarii< arătăm pentru fiecare mare industrie consumatoare de publicitate cum poate să își eficientizeze modul în care folosește bugetul de media, pornind tocmai de la serviciile SATI, SNA FOCUS și MIP, dezvoltate de BRAT. Practic, explicăm instrumentele pe care BRAT le pune la dispoziția specialiștilor pentru realizarea strategiilor de media și modul în care ele pot fi utilizate pentru a răspunde în mod eficient nevoilor de piață. Accentul este pus pe utilitate, transparență, credibilitate, standardizare, măsurabilitate și eficiență”, a declarat pentru presă Arina Ureche, director general BRAT.

În cadrul seminariilor, experții BRAT prezintă metode concrete prin care specialiștii cu atribuții manageriale în marketing, branding și comunicare pot să utilizeze în realizarea strategiilor de media sau în planificarea campaniilor de comunicare măsurătorile standardizate oferite de BRAT privind tirajul, audiența, traficul și investițiile în publicitate, fie că este vorba de mediul online sau presă scrisă.

Următorul seminar va avea loc pe data de 16 octombrie, la București, și va fi dedicat sectorului bunurilor de larg consum, respectiv zonei produselor alimentare. Alte două seminarii de acest gen vor fi dedicate sectorului cosmeticelor și produselor de infrumusețare și celui de IT și Telecomunicații.

Mai multe citiţi în ediţia tipărită disponibilă la chioşcurile de ziare sau în ediţia electronică (abonament pdf).

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Connect with