Image 1
Image 2
Acasa

China le interzice profesorilor să mai aplice pedepse umilitoare la clasă

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

China interzice cadrelor didactice, începând de luni, să recurgă la pedepse susceptibile de a provoca traumatisme fizice sau mentale după ce, în ultimii ani, mai mulţi elevi au murit după ce li s-au aplicat corecţii severe, informează AFP, citată de Agerpres.

Noile reguli impuse de Ministerul Educaţiei interzic aplicarea pedepsele umilitoare la şcoală. Reglementările întăresc totodată interdicţia existentă deja asupra pedepselor corporale. Pedepsele corporale sau obligarea elevilor de a rămâne în picioare sau în genunchi pe sol timp de mai multe ore fac parte dintre practicile interzise, la fel ca şi insultele.

Pentru abateri minore – spre exemplu dacă au uitat să-şi facă temele – elevii vor putea de acum înainte să scrie o scrisoare prin care să-şi ceară scuze sau să ducă la îndeplinire sarcini în sala de clasă.

Ciornă automată

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

IFPLUS ACTE NORMATIVE

Încalcă Ministerul Educației legea Educației?

Printre cele 26 de acte normative pe care Ministerul Educației întârzie să le finalizeze care pun în aplicare prevederi din legea Educației intrată în vigoare în septembrie 2023 .....

This content is for IZ Plus Lunar, IZ Digital+Print, IZ Duminica si IZ Plus 1 An, IZ Plus si Ziarul Digital 1 An, IZ+ si IZ PDF Lunar, IZ+ si IZ PDF 1 An, IZ+ si IZ PDF 3 luni, IZ+ si Tiparit si PDF Lunar, IZ+ si Tiparit si PDF 1 An, IZ+ si Tiparit si PDF 3 Luni, IZ+ si PDF <35 1 Luna, IZ+ <35, IZ PLUS ANUAL, and IZ PLUS 3 LUNI members only.
Log In Join Now

MISIUNEA APOLLO

Mici cutremure pe Lună provocate de un modul de aterizare

Un nou studiu publicat de CNN arată faptul că o navă spaţială care a fost lăsată în urmă de Misiunea Apollo, provoacă mici cutremure pe suprafaţa lunii. Activitatea seismică nu a fost cunoscută până acum, însă algoritmii moderni care au făcut posibilă descoperirea, le-au arătat cercetătorilor fenomenul.