Image 1
Image 2

DIFERENȚELE DE PREȚURI ÎNTRE ROMÂNIA ȘI MAREA BRITANIE

Descoperirea șocantă a unui român privind costul iepurașilor din ciocolată

Un român care a încercat să se întoarcă acasă a fost nevoit să revină în străinătate după ce a constatat că traiul în România era mult mai costisitor decât se aștepta.
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter
Asculta acest articol

 

 

Un român stabilit în Marea Britanie a făcut o descoperire șocantă în ceea ce privește prețurile unui iepuraș din ciocolată, comparând diferențele între costul acestuia în România și în țara unde locuiește acum. Fotografia postată pe rețelele de socializare a devenit virală, arătând că produsele din supermarketurile românești sunt mult mai scumpe decât cele din Marea Britanie.

 

 

Mihai Andrei Tudose, care lucrează ca bucătar la Oxford, a atras atenția că același iepuraș de ciocolată, fabricat de aceeași companie și cu aceeași greutate, este vândut la un preț dublu în România față de cel din Marea Britanie. Într-un supermarket Tesco din Marea Britanie, acesta costă 5 lire sterline, în timp ce în România se vinde cu 56,99 lei.

 

Reacțiile internauților au fost imediate, criticând dur lanțurile de magazine din România pentru politica de prețuri. Unii au subliniat discrepanțele dintre salariile din cele două țări, cu remunerații de trei sau patru ori mai mari în Marea Britanie comparativ cu România. Un alt internaut a exemplificat situația din Franța, unde a remarcat diferențele de prețuri și a acuzat comercianții români de practici de fixare a prețurilor excesive.

 

Alte comentarii au scos în evidență problema salariilor mici din România și prețurile duble la produsele de zi cu zi. Un român care a încercat să se întoarcă acasă a fost nevoit să revină în străinătate după ce a constatat că traiul în România era mult mai costisitor decât se aștepta.

 

Reacția unui britanic stabilit în România a fost surprinzătoare, exprimându-și dezamăgirea față de prețurile din restaurantele din Cluj. El a criticat deschis politica de prețuri și comportamentul consumatorilor români care acceptă fără încredere majorările constante. Practicile comerciale incorecte, precum creșterile de prețuri artificiale și ofertele false, au fost aduse în discuție, arătând o realitate controversată a pieței românești.

 

CITEȘTE ȘIPreţurile mondiale la alimente au revenit pe creştere în martie, după mai multe luni de scădere

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns